Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

В Іспанії мережа KFC додала до меню новий бургер під назвою La Infame, перед яким буцімто не встоїть навіть персонал її конкурентів МакДональдс та Burger King.

Ця нова пропозиція, яка замінює булочку смаженою курятиною, рекламується у кампанії Blackdoors, яка певно дасть людям причину її пообговорювати. Адже ця мережа фастфуду запросила всіх, хто працює в ресторанах її конкурентів – МакДональдз, Burger King, Domino’s тощо – підійти 27 лютого до службового входу ресторану KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame. Чому саме до службового? Щоб їх «зраду» не помітили роботодавці, звісно. Нерви додатково лоскоче той факт, що чужим співробітникам підійти за бургером треба у своїй робочій уніформі.

Тайна вечеря із самими лише «зрадниками» за столом

Кампанія супроводжується відео від креативної агенції PS21, у яком маскот мережі полковник Сандерс сидить за столом в оточенні співробітників інших мереж фастфуду, які зізнаються, що встояти перед новим бургером не можуть. Вся ця композиція стилізована під фреску да Вінчі «Тайна вечеря».

Такі бургери роздають зі службового входу загалом 11 ресторанів KFC із різних міст Іспанії (Мадрид, Барселона, Валенсія, Севілья тощо)

Мережа KFC також виділила гарячу лінію, на яку персонал її конкурентів може зателефонувати, щоб дізнатися більше про кампанію. Треба лише набрати 900 711 117 та пройти коротку верифікацію, щоб довести свій статус співробітника мережі-суперниці. Після цього вони можуть дізнатися докладніше, куди їм слід підійти за своїм «нелегальним» бургером.

За словами Єрая Гомеса, креативного директора PS21, відповідального за кампанії для KFC Іспанія: «Мережа KFC завжди наголошувала, що кожен повинен мати можливість скуштувати її продукцію. Тому запросити до себе персонал конкурентів є цілком логічним втіленням цієї ідеї, яке обіцяє бути доволі цікавим».

Джерело

Серед нещодавніх рекламних кампаній KFC можна було побачити також мелодраму з полковником Сандерсом в головній ролі, плейлист з піснями на кожен день, коли ресторани мережі були зачинені на карантин, і навіть геймерську кампанію у відеогрі Fortnite, де було влаштоване полювання на гравців під ніком «Знижка».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...