• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

KFC «позичає» слогани інших брендів, оскільки пальці зараз не пооблизуєш

30 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного.

Те-чого-не-можна-робити…

Агенція Mother London підготувала кампанію навколо слогана Finger Lickin’ Good у дуже невдалий час – у лютому 2020 року. В цій кампанії любителі смаженої курочки негігієнічно облизували пальці під найвідоміший з ноктюрнів Шопена. Хто ж знав, що незабаром це видовище почне так всіх нервувати…

Після виходу цієї кампанії у Великобританії національну організацію Advertising Standards Authority засипали скаргами і кампанію довелося згорнути. Але цим справа не обмежилася.

Впродовж 64 років слоган про облизування пальців був у центрі брендингу KFC. Але пандемія тривала, і у серпні 2020 року мережа KFC вирішила, що закликати тягти пальці до рота в таких умовах було б безвідповідально, про що й повідомила у новій кампанії.

«Ота штука, про яку ми говорили впродовж цих 64 років? Не зважайте, – сказала вона своїм шанувальникам. – Їжте крильця. Запивайте підливою. Тільки, будь ласка, забудьте про ту штуку, яку ми зазвичай радимо. Ну, знаєте, те, що ви робили язиком, доївши смачну курочку».

…і те, що робити можна

Відтоді минуло сім місяців. Боротьба з пандемією не припиняється, а ретельно мити руки необхідно й досі. Тому, зараз мережа KFC «позичає» слогани інших брендів, доки не настане доречний час для повернення її власного.

Because of you-know-what, the gaffer says we still can't use our slogan in our posts.

So we want to borrow one. Which other brand's slogan should we use? 🤔

Drop your suggestions below with #UntilWeCanFingerLickAgain and I'll let you know how genius or ridiculous they are.

— KFC UK (@KFC_UKI) March 25, 2021

Нещодавно, скориставшись хештегом #UntilWeCanFingerLickAgain, KFC звернулася до своєї аудиторії в твіттері, питаючи, слоган якого бренда їй порадили б замість власного. Ідей любителі курятини підкинули чимало, тож останнім часом KFC «примірює» слоган за слоганом в соцмережах: від Nike до Red Bull.

Вона навіть поставила машину з діджитал-білбордом та позиченим Just Do It прямо навпроти магазину Nike.

We did it. pic.twitter.com/bFZGQxORCr

— KFC UK (@KFC_UKI) March 25, 2021

А потім цю ідею підхопили й інші бренди, перекидаючись слоганами в соцмережах.

Only popped in for a Zinger – came out with a Krushem. https://t.co/zFOm25ta1l

— Aldi Stores UK (@AldiUK) March 25, 2021

Джерело

В Іспанії ж мережа KFC нещодавно кинула шпильку в бік конкурентів, заманюючи їх персонал можливістю безкоштовно скуштувати новий бургер.

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

В Україні розпочато оцінювання робіт наймасштабніших рекламних змагань креативності — Ukrainian Creative Awards 2025. Двадцяти командам міжнародних та національних експертів належить оцінити 1755 робіт у 4-х рекламних фестивалях України. Імена...

Читати даліDetails

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.