• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Якби 2020 рік був напоєм: Jimmy Brings створив смакову квінтесенцію 2020 року

23 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цей рік багатьом поперек горла став. Тому агенція R/GA Australia та служба доставки алкогольних напоїв Jimmy Brings спробували уявити, що було б якби 2020 рік був напоєм. Щоб розпрощатися з цим божевільним роком, вони зібрали та змішали все те, що може вважатися його характерними інгредієнтами.

Залучені до участі в проєкті вмілі міксологи з Brewtopia створили смакову квінтесенцію 2020 року з усіх тих огидних речей, які вони знайшли в ході своїх досліджень. Тому тепер споживачі з небоязких можуть скуштувати ексклюзивну (лише 2020 бляшанок) і дуже бридку на смак суміш. Витримати її можна лише так, як ми витримали 2020 рік – зі скрипом.

До кампанії 2020 in a Can приєдналися ряд австралійських лідерів думок, щоб за бляшанкою чогось огидного розпрощатися з 2020 роком. З якими обличчями вони куштували цей напій можна поглянути на YouTube.

Майкл Тіцголл, віцепрезидент R/GA Australia, так прокоментував цю ідею: «Ми спитали себе: а якби 2020 рік був напоєм, яким би він був на смак? Уявіть собі несвіжий подих після багатьох годин під маскою, пінявий дезінфектант для рук та солоний присмак, який нічим не забити».

А Джеймі Гальярді, директор з маркетингу Jimmy Brings, зазначив: «Ми перевірили та скуштували чимало неприємних на смак речей: дріжджі, воду з-під оливок, лакричні цукерки, зубну пасту тощо. І після цього всього ми створили напій, який, на нашу думку, втілює в собі рік, який ми всі ледве витерпіли. Так просто його не вип’єш, але самі розумієте, такий він 2020-й. Питання лише в тому, кому вистачить духу, щоб оце скуштувати».

Australian alcohol delivery service Jimmy Brings has unveiled a 2020 drink in a can that tastes just as 'horrible' as the year.

Випробування для залізних шлунків

Також компанія Jimmy Brings планує ощасливити одного сміливця в 2021 році, пропонуючи 2021 долар та безкоштовну доставку алкогольних напоїв впродовж наступного року комусь із тих, хто вип’є до дна всю бляшанку гримучої суміші 2020 in a Can. Весь процес треба записати на відео та викласти його в Instagram з тегами #toast2020goodbye та @jimmybrings.

Отримати таку бляшанку можна безкоштовно, на додачу до будь-якого замовлення на суму, що становить більше 20 доларів.

Джерело


Може, якщо ввімкнути музику з низькими частотами, 2020 in a Can стане на смак хоч трохи прийнятнішим?

Теги: гуморкреативтворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.