Якби 2020 рік був напоєм: Jimmy Brings створив смакову квінтесенцію 2020 року

Цей рік багатьом поперек горла став. Тому агенція R/GA Australia та служба доставки алкогольних напоїв Jimmy Brings спробували уявити, що було б якби 2020 рік був напоєм. Щоб розпрощатися з цим божевільним роком, вони зібрали та змішали все те, що може вважатися його характерними інгредієнтами.

Залучені до участі в проєкті вмілі міксологи з Brewtopia створили смакову квінтесенцію 2020 року з усіх тих огидних речей, які вони знайшли в ході своїх досліджень. Тому тепер споживачі з небоязких можуть скуштувати ексклюзивну (лише 2020 бляшанок) і дуже бридку на смак суміш. Витримати її можна лише так, як ми витримали 2020 рік – зі скрипом.

До кампанії 2020 in a Can приєдналися ряд австралійських лідерів думок, щоб за бляшанкою чогось огидного розпрощатися з 2020 роком.

Майкл Тіцголл, віцепрезидент R/GA Australia, так прокоментував цю ідею: «Ми спитали себе: а якби 2020 рік був напоєм, яким би він був на смак? Уявіть собі несвіжий подих після багатьох годин під маскою, пінявий дезінфектант для рук та солоний присмак, який нічим не забити».

А Джеймі Гальярді, директор з маркетингу Jimmy Brings, зазначив: «Ми перевірили та скуштували чимало неприємних на смак речей: дріжджі, воду з-під оливок, лакричні цукерки, зубну пасту тощо. І після цього всього ми створили напій, який, на нашу думку, втілює в собі рік, який ми всі ледве витерпіли. Так просто його не вип’єш, але самі розумієте, такий він 2020-й. Питання лише в тому, кому вистачить духу, щоб оце скуштувати».

Випробування для залізних шлунків

Також компанія Jimmy Brings планує ощасливити одного сміливця в 2021 році, пропонуючи 2021 долар та безкоштовну доставку алкогольних напоїв впродовж наступного року комусь із тих, хто вип’є до дна всю бляшанку гримучої суміші 2020 in a Can. Весь процес треба записати на відео та викласти його в Instagram з тегами #toast2020goodbye та @jimmybrings.

Отримати таку бляшанку можна безкоштовно, на додачу до будь-якого замовлення на суму, що становить більше 20 доларів.

Джерело

Може, якщо ввімкнути музику з низькими частотами, 2020 in a Can стане на смак хоч трохи прийнятнішим?

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.