Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

В рамках своєї кампанії, створеної агенцією Impact BBDO та проведеної в ОАЕ, бренд Snickers страхував людей від «голодних» помилок і виплачував їм компенсацію шоколадними батончиками. Щоб отримати таку компенсацію, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Як це вже давно стверджує Snickers, коли люди голодні, вони втрачають здатність нормально зосередитися та мислити критично. А це, в свою чергу, призводить до помилок, хибних рішень, нещасних випадків тощо. Тому, щоб допомогти споживачам пережити наслідки власних «голодних» помилок і уникнути їх у майбутньому, бренд Snickers запустив рекламну кампанію «Hunger Insurance». Тобто запропонував споживачам єдину в світі послугу страхування, яка виплачує компенсацію за помилки, скоєні під впливом голоду.

«Голодні» помилки можуть бути якими завгодно: від загублених ключів до забутої річниці весілля. Але тепер люди могли принаймні втішитися безкоштовними батончиками Snickers, посилаючись на голодне потьмарення здорового глузду.

Алгоритмічний розрахунок

Щоб залишити заявку, споживачам треба було поспілкуватися з чат-ботом на сайті кампанії та вказати деякі подробиці тієї неприємності, яка їх спіткала через пропущений обід абощо. Після цього вони отримували від Snickers акційні купони.

«Справа в тому, що досі бренд Snickers намагався лише запобігти тому, щоб люди робили помилки через голод. Але деякий неприємностей просто неможливо уникнути. Що ж робити тоді? Тому ми вирішили логічно розвинути цю думку і скерувати нашу кампанію в дещо іншому напрямку», – пояснив Ібрагім Ель Тавіл (Ibrahim El Tawil), бренд-менеджер Snickers в країнах Перської затоки.

Для запуску цієї кампанії бренд Snickers співпрацював з аналітиками сфери страхування, щоб розробити власний алгоритм оцінювання заявок. Завдяки ньому Snickers страхував людей від «голодних» помилок на різну кількість шоколадних батончиків, залежно від часу доби, настрою людей, місцевості, частоти таких помилок та тяжкості їх наслідків.

Ці дані було закладено у спеціально створений чат-бот, який аналізував тисячі ключових слів, пов’язаних з «голодними» помилками. Всі ці фактори оцінювалися сукупно і дозволяли розрахувати індивідуальну компенсацію в кожному окремому випадку. Чим більшими були наслідки помилки, тим більшою була компенсація – від двох до п’ятдесяти шоколадних батончиків. Це стало своєрідною інтерпретацією традиційних промоакцій типу «1+1».

Впродовж цієї кампанії щотижневі продажі Snickers зросли на 18%, а відвідування покупцями магазинів, що взяли в ній участь, збільшилося на 21%.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...