• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Як показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур

6 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Не так вже й багато зразків зовнішньої реклами спеціально розраховані на те, щоб з часом поступово руйнуватися. Але ці воскові інсталяції, створені для природозахисної організації The CLEO Institute агенцією Zubi та режисером Бобом Партінгтоном (Bob Partington) з продакшн-компанії 1stAveMachine, призначені саме для того, щоб за кілька днів розпастися на шматочки. Буквально. Все заради того, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління.

Агенція вирішила показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур, які впродовж вересня були встановлені в різних містах штату Флорида. 9 вересня в Науковому музеї в Маямі було встановлено рятувальну станцію з воску. Потім з’явилися пантера з дитинчам в зоопарку міста Тампа і дідусь з онукою на лавці навпроти ратуші в Орландо. Кожна з цих воскових скульптур була призначена для того, щоб за кілька днів розтанути. А коли це відбулося, вони явили публіці попередження про те, чим загрожує Флориді (і світові) невпинне потепління.

Ось ці три воскові скульптури:

За словами Айвена Калле (Iván Calle), виконавчого креативного директора Zubi, цей проєкт мав спонукати людей зупинитися і замислитися про те, що поступове підвищення рівня моря та прибережна ерозія, які відбуваються через потепління, ставлять під загрозу не лише якість життя у Флориді, але й головний напрям її економіки – туризм.

Жодна з цих скульптур не протрималася довше десяти днів під палючим вересневим сонцем Флориди. Ось три відео, які у пришвидшеному темпі показують, як всі воскові інсталяції розтанули та розпалися.

Віск, грим та алхімія

«Це була не лише благородна справа, але й водночас абсолютно нова концепція для нас – показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур, які тануть за розкладом, – зазначив Боб Партінгтон. – Дякуємо агенці Zubi за чудову ідею! Ми працювали над реалізацією цієї концепції з березня. Для цього нам довелося провести чимало досліджень, тому що такого ще ніхто не робив до нас. Звісно, існують музеї воскових фігур, але їх експонати зроблені доволі стійкими до руйнівних впливів».

Він розповів, що приготування воску вимагало від них справжньої алхімії. Креативній команді довелося  розробити спеціальну технологію, щоб віск танув належним чином за потрібної температури. А щоб зробити його кольоровим, креатори нанесли на скульптури пластичний грим на восковій основі. Такий грим танув разом зі скульптурою, а не облазив з неї клаптями, як це відбувалося, наприклад, з латексною фарбою.

Зусилля виявилися не марними, і восковим інсталяціям дійсно вдалося привернути до себе неабияку увагу з боку перехожих.

Джерело

Теги: екологіязовнішня рекламакреативсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.