Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Зоряний час кіберспорту настав. Зараз, коли більшість спортивних заходів та змагань перенесли чи скасували через пандемію COVID-19, всі очікують, що кількість глядачів кіберспорту підніметься до нечуваних висот у найближчі тижні та місяці. І хоча декілька брендів вже спробували грати на цьому полі, невдовзі й інші маркетологи спробують опанувати цей найбезпечніший під час карантину вид спорту. З огляду на це, нещодавній рекламний експеримент у Румунії прийшовся як ніколи вчасно. Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних геймерів країни, щоб виграти знижки.

Рекламісти з McCann Bucharest запросили п’ятеро кращих стрімерів гри Fortnite взяти участь у цій кампанії. Гравці змінили свої ігрові ніки на кількість відсотків знижки. Тобто залежно від своєї майстерності в грі вони стали «60%», «70%», «80%», «90%» та «100%» і під цими ніками з’явилися на мапі Fortnite. Після чого мережа KFC оголосила полювання, «нацькувавши» на них всіх інших гравців. Кого вполюєш – така знижка й дістанеться. Трансляція гри йшла наживо з точки зору кожного з п’яти геймерів-знижок. Досі в Румунії подібних заходів ще не було.

Фастфуд, підлітки та відеоігри – все пов’язано

Креативна директорка Іоана Замфір (Ioana Zamfir) пояснила, що у цій віковій категорії тема відеоігор поступалася популярністю хіба що обговоренням школи та побачень. Для бренда вона підходила ідеально, оскільки курятина KFC була типовим замовленням, щоб підживитися в перерві між ігровими сесіями.

Те, що KFC влаштувала полювання саме в грі Fortnite, також було не випадково. Креативна команда шукала гру, яка була б достатньо популярною та орієнтованою на битви між гравцями. Тобто, по суті, шутер. Fortnite стала в цьому сенсі найкращим вибором, адже вона користується славою найпопулярнішої гри всіх часів в плані стрімінгу. В Румунії в неї грає кожен п’ятий.

Кампанія «Вбивчі знижки» (Killer Discounts) була організована так, що для цієї активації креативній команді взагалі не знадобилося зв’язуватися з організаторами Fortnite. Вносити жодних змін до платформи, інтерактивності чи елементів самої гри не було необхідності. Для того, щоб задум спрацював, в грі нічого міняти не треба було, і в цьому-то й полягала ключова ідея.

Полювання виявилося надзвичайно успішним для привернення уваги цільової аудиторії. Креатори пояснюють це тим, що такі бонуси були саме тим, що подобається сучасним підліткам: трофеєм, чесно взятим у бою.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як робособаки здатні вплинути на будівництво та архітектуру

Щоб з’ясувати, наскільки корисними можуть бути робособаки, Foster+Partners випустила робота Spot на ще не завершеній електростанції Battersea в Лондоні.

NASA обрало рішення українського розробника для онлайн-мапи марсохода

Американське космічне агентство NASA використовує рішення українського розробника Володимира Агафонкіна для створення онлайн-мапи свого нового марсохода Perseverance. Про це сам ...

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.