Burger King винагороджує знання учнів безкоштовними вопперами

Настав час школярам взятися за розум та вирішити рівняння-друге, записати хімічну формулу чи процитувати Шекспіра, тому що тепер мережа фастфуду Burger King винагороджує знання учнів, роздаючи їм безкоштовні воппери.

Мережа Burger King розпочала нову кампанію, цільовою аудиторією якої є школярі, що зараз сидять вдома на карантині. Протягом цього тижня компанія публікуватиме у своїх соціальних медіа різноманітні задачі та ставитиме учням питання, які охоплюватимуть широкий спектр дисциплін: від хімії та біології до математики та літератури.

Ті, хто зможуть дати правильну відповідь, отримають промо-код на безкоштовний сендвіч, який можна буде замовити через додаток Burger King. Щоправда, тільки разом з іще якимось іншим замовленням з меню. (От тільки чи втримається хтось від того, щоб просто погуглити правильну відповідь? Адже це практично те ж саме, що списати домашню роботу у сусіда по парті.)

Burger King тлумачить поняття «учень» досить широко. Ця кампанія, створена агенцією Buzzman, спрямована на споживачів 13-18 років. Втім, ніщо не заважає приєднатися до участі в ній і тим, хто вже вийшов з цієї вікової групи. Промо-акцію відкриває ролик, що звертається до підлітків та молоді, які «напевно, знають багато речей». А потім питає їх: «А чи знаєте ви те, що дозволить вам отримати воппер за 0 доларів?»

Один неуникний мінус дистанційного навчання…

Згідно з даними ЮНЕСКО, в усьому світі зараз з кожних десяти учнів дев’ять не відвідують навчальні заклади через пандемію коронавірусу. І багато кому з них довелося перейти на дистанційне навчання онлайн замість того, щоб фізично бути присутніми в класі.

У той же час батькам та опікунам раптом довелося перетворитися на домашніх вчителів (з перемінним успіхом).

За словами Марсело Паскоа (Marcelo Pascoa), директора з бренд-маркетингу Burger King: «Це – ігровий, жартівливий підхід до вирішення цілком реальної проблеми, і це – те, що нам всім зараз би не завадило».

Він додав також, що їхній бренд адаптує свій підхід до комунікації, щоб залишатися актуальним у контексті нинішнього образу життя своїх клієнтів.

«Учні відвідують заняття онлайн. А це означає, що найближчим часом від шкільних обідів чи відвідувань університетського кафетерію їм доведеться відмовитися. Саме тому мережа Burger King винагороджує знання учнів».

Що ж, безкоштовний бургер як стимул до навчання? Чом би й ні!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.