Burger King винагороджує знання учнів безкоштовними вопперами

Настав час школярам взятися за розум та вирішити рівняння-друге, записати хімічну формулу чи процитувати Шекспіра, тому що тепер мережа фастфуду Burger King винагороджує знання учнів, роздаючи їм безкоштовні воппери.

Мережа Burger King розпочала нову кампанію, цільовою аудиторією якої є школярі, що зараз сидять вдома на карантині. Протягом цього тижня компанія публікуватиме у своїх соціальних медіа різноманітні задачі та ставитиме учням питання, які охоплюватимуть широкий спектр дисциплін: від хімії та біології до математики та літератури.

Ті, хто зможуть дати правильну відповідь, отримають промо-код на безкоштовний сендвіч, який можна буде замовити через додаток Burger King. Щоправда, тільки разом з іще якимось іншим замовленням з меню. (От тільки чи втримається хтось від того, щоб просто погуглити правильну відповідь? Адже це практично те ж саме, що списати домашню роботу у сусіда по парті.)

Burger King тлумачить поняття «учень» досить широко. Ця кампанія, створена агенцією Buzzman, спрямована на споживачів 13-18 років. Втім, ніщо не заважає приєднатися до участі в ній і тим, хто вже вийшов з цієї вікової групи. Промо-акцію відкриває ролик, що звертається до підлітків та молоді, які «напевно, знають багато речей». А потім питає їх: «А чи знаєте ви те, що дозволить вам отримати воппер за 0 доларів?»

Один неуникний мінус дистанційного навчання…

Згідно з даними ЮНЕСКО, в усьому світі зараз з кожних десяти учнів дев’ять не відвідують навчальні заклади через пандемію коронавірусу. І багато кому з них довелося перейти на дистанційне навчання онлайн замість того, щоб фізично бути присутніми в класі.

У той же час батькам та опікунам раптом довелося перетворитися на домашніх вчителів (з перемінним успіхом).

За словами Марсело Паскоа (Marcelo Pascoa), директора з бренд-маркетингу Burger King: «Це – ігровий, жартівливий підхід до вирішення цілком реальної проблеми, і це – те, що нам всім зараз би не завадило».

Він додав також, що їхній бренд адаптує свій підхід до комунікації, щоб залишатися актуальним у контексті нинішнього образу життя своїх клієнтів.

«Учні відвідують заняття онлайн. А це означає, що найближчим часом від шкільних обідів чи відвідувань університетського кафетерію їм доведеться відмовитися. Саме тому мережа Burger King винагороджує знання учнів».

Що ж, безкоштовний бургер як стимул до навчання? Чом би й ні!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...