• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Апокаліптичні білборди заманюють на перегляд фільму і «руйнують» архітектурні пам’ятки Скандинавії

16 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В країнах Скандинавії до виходу в прокат фільму «Війна завтрашнього дня» (The Tomorrow War від Amazon Prime) незалежна креативна агенція Small створила «Білборди завтрашнього дня», які «руйнують» архітектурні пам’ятки.

Ця зовнішня реклама була стратегічно розміщена поряд із відповідними іконічними спорудами скандинавських країн. Білборди ці показують начебто наслідки вторгнення інопланетян в 2051 році, про яке, власне, і йдеться у фільмі.

Кампанія охоплює Данію, Фінляндію, Норвегію та Швецію. І, відповідно, їх пам’ятки архітектури: від Копенгагенської ратуші до Арктичного собору в місті Тромсе.

Агенція Small, так би мовити, перенесла «Війну завтрашнього дня» на територію Скандинавії, показавши, як виглядатимуть найвідоміші її місця, якщо інопланетяни таки вторгнуться на Землю десь років через тридцять.

Співзасновники агенції Small Лука Паннезе і Лука Лоренціні так прокоментували свою кампанію:

Ми пишаємося цією співпрацею з Amazon Prime Video Nordics. Разом із нашим клієнтом ми хотіли дійсно вразити жителів Скандинавії, показавши їм, що напад інопланетян здатен скоїти з місцями, які вони люблять найбільше – їхніми містами. Кращого способу зробити це, ніж за допомогою зовнішньої реклами, годі й шукати. Адже локація тут – головне.

Завдяки тісній колаборації з нашою медіаагенцією, ми знайшли такі рекламні локації, які дозволять всім перехожим порівняти знамениті будівлі зараз та у 2051 році, після вторгнення інопланетян. Білборди, що «руйнують» архітектурні пам’ятки, були створені з допомогою креативників з Collage та Single Frame. Ці захопливі та похмурі зображення мали на меті буквально приголомшити людей так, щоб вони зупинилися.

Сам фільм, якщо кому цікаво, вже можна переглянути на Amazon Prime.

Джерело

А загалом оригінальних ідей для білбордів існує чимало…

Теги: зовнішня рекламакреативмаркетинг і комунікаціїфільми

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

В Україні розпочато оцінювання робіт наймасштабніших рекламних змагань креативності — Ukrainian Creative Awards 2025. Двадцяти командам міжнародних та національних експертів належить оцінити 1755 робіт у 4-х рекламних фестивалях України. Імена...

Читати даліDetails

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.