• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Видання The Drum назвало кращі соціальні кампанії 2020

2 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Конкурс The Drum Awards у своїй номінації Social Purpose ставить за мету привернути увагу до соціально відповідального маркетингу, назвавши ті креативні команди, якими були запущені кращі соціальні кампанії 2020 року.

The Illegal Blood Bank (FreedomToDonate, LADbible Group)

Гран-прі та кампанія року для некомерційної організації

В якийсь момент свого життя кожна четверта людина стикається з тим, що її життя та здоров’я залежить від донорської крові. Але застарілі закони, що діяли у Великобританії, забороняли чоловікам, які належать до ЛГБТ-спільноти, бути донорами, якщо ті не утримуватимуться від статевого життя впродовж кількох місяців. Тобто така політика позбавляла банки крові численних донорів.

Відтак агенція LadBible запустила кампанію, яка підштовхнула британський уряд змінити закон. В рамках активації The Illegal Blood Bank за один лише день було зібрано достатньо донорської крові, щоб врятувати 78 життів. Якби її дозволили використовувати, звісно. Натомість пакети з кров’ю перетворилися на докірливі інсталяції, які спонукали Національну службу охорони здоров’я Великобританії переглянути цю несправедливу політику.

Re-educating Google (Mermaids, RAPP UK)

Вибір голови журі та краща діджитал-кампанія

Підлітки-трансгендери, які наштовхнулися на неприйняття з боку батьків, вдвічі частіше замислюються про самогубство. Але в цей вирішальний момент більшість батьків просто не знає, що робити. Вони звертаються по допомогу до Гугла, але замість порад з пошуковика на них вихлюпується ненависть, дезінформація та трансфобія.

Тому організація Mermaids вирішила перетворити пошуковик з джерела ненависті на джерело підтримки. Якщо шукати за очевидним термінами, такими як «трансгендер», ви ризикуєте знайти натомість трансфобський контент. Але як показав аналіз пошукових запитів, спершу батьки гуглять не такі очевидні речі. Вони питають, як підтримати свою дитину, як правильно до неї звертатися, як бути, коли її цькують в школі…

Тому креативна команда використала ці неочевидні терміни, щоб вивести батьків на корисні та щирі поради, перехопивши їх до того, як ті поринуть у море ненависті.

Top Tips on Tech (BT, Saatchi & Saatchi)

Кампанія року для комерційної організації

З початком локдауну необізнаність у діджитал-сфері перетворилася на одну з найактуальніших соціальних проблем сучасності. Тому телекомунікаційна компанія BT взяла на себе завдання навчити людей тим речам, без яких їм просто не обійтися у залежному від цифрових технологій суспільстві часів пандемії.

Для цього агенція Saatchi & Saatchi створила серію довідкових відео, які йшли під час ранкових та вечірніх випусків новин замість рекламної паузи. В кожному з них хтось із британських знаменитостей розповідав про якусь одну важливу діджитал-навичку.

Весь цей контент, який увійшов у кращі соціальні кампанії 2020 за версією The Drum Awards, також є доступним на сайті, і з нього навіть були створені друковані інструкції.

Black Lives Matter – Virtual Protest (Tribe Named Athari, Revolt London)

Взаємодія зі спільнотами

Вбивство Джорджа Флойда в Міннеаполісі спровокувало хвилю протестів по всьому світу на підтримку руху Black Lives Matter. Але через COVID-19 багато людей, які хотіли б приєднатися до протестів, цього не зробили, щоб не підхопити коронавірус або не передати його іншим.

Тому креативна команда перетворила Zoom на найбільшу в світі віртуальну платформу активістів, щоб дати всім доступ до інформаційних ресурсів й об’єднати тих, хто вийшов на вулиці, з тими, хто готовий підтримати рух Black Lives Matter у інший спосіб. Наразі до цього онлайн-протесту долучилися вже 4 мільйони людей з усього світу.

The Call (EmpowHer, The Bloc)

Мультикультуральність та інклюзивність

Коли мова йде про надання невідкладної медичної допомоги, кожна хвилина може стати вирішальною. Проте упередженість (гендерна, расова тощо) існує і в медицині. Тобто різні спільноти отримують різний рівень медичного обслуговування.

Щоб привернути увагу до цієї проблеми креативники з агенції The Bloc провели невеличкий експеримент. Вони запросили акторку зробити по два дзвінки до реальних цілодобових гарячих ліній з медсестрами на зв’язку. Зімітувавши двох різних людей – білу жінку та темношкіру – вона за одним і тим самим сценарієм описала симптоми, які зазвичай вказують на напад апендициту. Але готовність допомогти в цих ідентичних ситуаціях виявилася дуже різною.

Кампанія виявилася надзвичайно ефективною, спонукавши організації серйозніше ставитися до проблеми підсвідомого упередження серед співробітників.

Джерело

Теги: соціальна відповідальністьсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.