В новому відео, яке опублікував Зоопарк Сан-Дієго, можна побачити павичів, жирафів, левів, носорогів та інші види під загрозою зникнення. Але всі ці тварини виглядають якось не так…
Хоча б тому, що це ніякі не павичі, жирафи, леви, носороги тощо. Натомість всі ці маски, костюми та перуки носять вівці, щоб із гумором проілюструвати те послання, що, втративши дику природу, її вже не повернути.
Гумор нечасто побачиш поряд із такою серйозною темою. Але чому саме вівці?
Копірайтерка GS&P Ленні Голловей пояснила цей вибір так: «Ми спитали себе, яким буде світ без різноманітної дикої природи, і зрозуміли, що відповідь тут буде «нудним». А хіба є щось менш захопливе, ніж вівці? Ми також бачили статистику, яка показує, що сумарна вага свійських тварин зараз значно перевищує сумарну вагу всіх диких тварин, що лишилися на планеті. Ну, і зрештою ми вирішили обіграти фразу «вовк в овечій шкурі».
Щоправда, як раз під вовків вівці в цій кампанії не маскуються.
Біорізноманіття vs. вівці
Раян Товані, креативний директор Goodby Silverstein & Partners, який працював над цією кампанією, пояснює: «Більшість із нас уявляють дику природу за документальними передачами на кшталт Planet Earth. Тому ми вирішили зімітувати знайому глядачам візуальну мову розкішних документальних зйомок, але з одним зовсім не розкішним нюансом. На щастя, ми живемо в Каліфорнії, штаті з дуже різноманітними ландшафтами: лісами, луками, пляжами та горами. Це дозволило нам відтворити екзотичні ареали тварин під загрозою».
Як пригадує ще одна креативна директорка GS&P Керолін Каппеллі, тварини завжди непередбачувані. Навіть вівці. Тож кошлатих «акторів» довелося кілька тижнів привчати до їхніх костюмів. Що креативники з’ясували в процесі, то це те, що вівцям властиво збиватися в отару. Знімати їх окремо через це було непросто, але завдяки цьому креативники змогли зняти кумедну сцену «полювання» вівці-лева на вівцю-антилопу у високій траві. Просто одна овечка побігла, щоб наздогнати свою товаришку.
Арт-директор Томас Гледгілл, зі свого боку зазначає, що картина світу без дикої природи є доволі похмурою. Тому численні природозахисні кампанії й вдаються до тактики залякування, яку люди часто залишають поза увагою. Проте Зоопарк Сан-Дієго ставив за мету своєю кампанією надихнути людей на виправлення проблеми. А для цього потрібні надія та впевненість у собі. Відтак, креативники вирішили врівноважити сумну тему дрібкою гумору. І, як вони сподіваються, кінцевий результат вийшов чимось, що захочеться передивитися самому і показати друзям.
Жодна вівця в процесі зйомок не постраждала.
Читайте також:
WWF створив анімацію з талого льоду, приурочивши її до кліматичної конференції COP26.