• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Вгадай фільм: до Дня боротьби зі СНІДом Sidaction нагадує, які сцени у фільмах часто «забувають»

3 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

До Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, який відзначають щороку 1 грудня, французька громадська організація Sidaction запустила інформаційну кампанію для молоді. Мета її — запобігти інфікуванню і розширити шкільні програми сексуальної освіти у часи, коли тести на СНІД/ВІЛ мало хто робить, адже вся увага звернена на зовсім іншу кризу громадського здоров’я.

Щоб просвітити молодь, агенція The Good Company створила кампанію під назвою Unforgettables. Це — своєрідна гра «вгадай фільм» від Sidaction, де сцени використання кондомів було додано до сцен сексу з культових фільмів та серіалів.

Як показують дослідження, 13% нових випадків інфікування ВІЛ виявляють у тих, кому ще немає 25 років. І ця сумна статистика ось уже кілька років лишається незмінною.

Флоренс Туне, гендиректорка Sidaction, пояснює: «Молодь не так вже й багато чує про ВІЛ, особливо у школах. В теорії сексуальна освіта є обов’язковою, але на практиці її надають не надто добре».

Принаймні, як показало опитування молоді, проведене IFOP для Sidaction, 33% респондентів переконані, що вони надто мало знають про ВІЛ/СНІД. І лише 34% завжди використовують кондом.

З огляду на такий брак обізнаності, Sidaction і The Good Company й створили свою просвітницьку гру, додавши одну дуже важливу річ у сцени сексу у відомих фільмах.

«Титанік», «Сутінки», «Матриця»… У багатьох відомих фільмах є доволі впізнавані сцени сексу. Проте є один момент, про який творці фільмів часто забувають. Тому організація Sidaction і вирішила зробити ці пам’ятки кінематографу трохи відповідальнішими та інформативнішими.

Зараз молодь насолоджується безпрецедентним доступом до фільмів та серіалів, якщо не в кінотеатрах, то онлайн. Проте у всіх цих незабутніх і малореалістичних сценах сексу, які ми бачимо на екрані, ми майже ніколи не бачимо, щоб персонажі використовували кондоми або якісь інші засоби захисту, хоча це є найефективнішим способом убезпечити себе від інфікування ВІЛ.

В грі Unforgettables молоді пропонується вгадати фільм, до якого належить буцімто «забута» сцена. Такий от ігровий формат для дуже важливого послання.

Перевірити власну обізнаність можна на сайті кампанії: www.unforgettables.fr.

Джерело


Читайте також:

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД.

Теги: здоров'якіносоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.