До Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, який відзначають щороку 1 грудня, французька громадська організація Sidaction запустила інформаційну кампанію для молоді. Мета її — запобігти інфікуванню і розширити шкільні програми сексуальної освіти у часи, коли тести на СНІД/ВІЛ мало хто робить, адже вся увага звернена на зовсім іншу кризу громадського здоров’я.
Щоб просвітити молодь, агенція The Good Company створила кампанію під назвою Unforgettables. Це — своєрідна гра «вгадай фільм» від Sidaction, де сцени використання кондомів було додано до сцен сексу з культових фільмів та серіалів.
Як показують дослідження, 13% нових випадків інфікування ВІЛ виявляють у тих, кому ще немає 25 років. І ця сумна статистика ось уже кілька років лишається незмінною.
Флоренс Туне, гендиректорка Sidaction, пояснює: «Молодь не так вже й багато чує про ВІЛ, особливо у школах. В теорії сексуальна освіта є обов’язковою, але на практиці її надають не надто добре».
Принаймні, як показало опитування молоді, проведене IFOP для Sidaction, 33% респондентів переконані, що вони надто мало знають про ВІЛ/СНІД. І лише 34% завжди використовують кондом.
З огляду на такий брак обізнаності, Sidaction і The Good Company й створили свою просвітницьку гру, додавши одну дуже важливу річ у сцени сексу у відомих фільмах.
«Титанік», «Сутінки», «Матриця»… У багатьох відомих фільмах є доволі впізнавані сцени сексу. Проте є один момент, про який творці фільмів часто забувають. Тому організація Sidaction і вирішила зробити ці пам’ятки кінематографу трохи відповідальнішими та інформативнішими.
Зараз молодь насолоджується безпрецедентним доступом до фільмів та серіалів, якщо не в кінотеатрах, то онлайн. Проте у всіх цих незабутніх і малореалістичних сценах сексу, які ми бачимо на екрані, ми майже ніколи не бачимо, щоб персонажі використовували кондоми або якісь інші засоби захисту, хоча це є найефективнішим способом убезпечити себе від інфікування ВІЛ.
В грі Unforgettables молоді пропонується вгадати фільм, до якого належить буцімто «забута» сцена. Такий от ігровий формат для дуже важливого послання.
Перевірити власну обізнаність можна на сайті кампанії: www.unforgettables.fr.
Читайте також:
#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД.