• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Усміхнені QR-коди допомагають літнім людям в Китаї опанувати цифрові технології

20 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб допомогти літнім людям опанувати цифрові технології, агенція Ogilvy Shanghai створила для них спеціальні дружні QR-коди.

Зараз ми дуже багато речей робимо за допомогою мобільних телефонів: онлайн-покупки, замовлення квитків, запис до лікаря, виклик таксі тощо. Але не кожна літня людина наразі здатна вільно послуговуватися смартфоном. Відповідно, поступова діджиталізація різноманітних послуг (особливо в умовах пандемії) лишає цю категорію населення в ізоляції. Тому Китай, країна, де 140 мільйонів літніх людей зіткнулися з цією проблемою, і вирішив «навести мости» між ними та цифровим світом.

Звичайні QR-коди часом викликають у представників старшого покоління зневіру в своїх силах та побоювання. З огляду на це, QR-коди було переосмислено креативниками як Care Codes — усміхнені символи-портрети, якими літні люди можуть скористатися, щоб перейти у спрощену версію найпоширеніших в Китаї цифрових сервісів (наприклад платіжна система Alipay чи таксі-сервіс Didi).

Сині Care Codes зображають усміхнені портрети літніх людей і виконують функцію брендових логотипів для різних ініціатив, покликаних допомогти літнім людям інтегруватися в цифрове суспільство.

Мета такої кампанії полягає в тому, щоб створити дружнє до літніх людей суспільство і подолати «цифрову прірву» між поколіннями.

Одним із посилань, запропонованих Care Codes, є службовий акаунт сервісу WeChat, який став всеохопною платформою для навчання цифровій грамотності. Тут можна знайти відеотьюторіали та інтерактивні ігри, покликані навчити тим цифровим навичкам, з якими життя стає простішим, або ж записатися на офлайн-уроки неподалік від дому.

Такі QR-коди для допомоги літнім людям також були розташовані у ключових локаціях Шанхаю (громадські центри, станції підземки, банки, офіси телеком-провайдерів), вказуючи на наявність поблизу волонтерів, готових допомогти розібратися із такими цифровими послугами, як, скажімо, оплата комунальних рахунків, онлайн-запис до спеціалістів тощо.

В рамках цієї ж кампанії під час Свята двох дев’яток, коли молодь вшановує старші покоління, агенція Ogilvy Shanghai ініціювала обмін знань між поколіннями. Взявши до уваги популярність короткого відеоконтенту серед літніх людей, креативники заохотили молодь, яка й так регулярно викладає відео онлайн, створити коротке відео, яке б демонструвало застосування смартфонів у повсякденних життєвих ситуаціях.

Наразі також триває розробка невеличкого пристрою під назвою Care Key, який має допомогти людям з обмеженою рухомістю, якщо вони загубилися в місті, швидко зв’язатися зі своїми рідними і повідомити їх про своє місцезнаходження.

Джерело


Нагадуємо:

Домашній робот, що звисає зі стелі – рішення Toyota для допомоги літнім людям.

Теги: діджиталонлайнсуспільство та державатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.