• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

UNFPA створює копірайт на людське тіло, щоб протидіяти онлайн-насильству

7 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція UNFPA, яка в ООН опікується сексуальним та репродуктивним здоров’ям, спільно з консалтинговою компанією Edelman створила копірайт на людське тіло — bodyright.

Ця кампанія ставить за мету боротьбу із сексуальним насильством онлайн. Тобто із переслідуванням в кіберпросторі, мовою ненависті, розповсюдженням особистих фото без дозволу на те, діпфейками та так званим апскьортингом (upskirting).

UNFPA на вебсайті своєї кампанії The Virtual Is Real стверджує: «Все це — форми цифрового насильства, яке є повсюдним, одноманітним, невпинним і всепроникним. І наслідки такого порушення конфіденційності, гідності, автономності та людських прав є вкрай руйнівними».

На вебсайті UNFPA також можна ознайомитися із фактами про сексуальне насильство онлайн та історіями жертв з різних куточків світу і дізнатися, яких саме заходів ця агенція вживає для боротьби із такими порушеннями людських прав.

Ця кампанія підкреслює, що корпоративні логотипи та копірайт на інтелектуальну власність цінуються набагато вище і захищаються набагато краще, ніж зображення людського тіла, викладені в інтернет. Мета кампанії — закликати приєднуватися до руху, який чинитиме стосовно цього тиск на законодавців, компанії та окремих осіб.

В основі руху bodyright опинився символ ⓑ, який можна додавати до своїх зображень.

«Онлайн-середовище є новим фронтиром для гендерного насильства — невпинного, часто анонімного і не обмеженого жодними кордонами, — зазначає д-р Наталія Канем, виконавча директорка UNFPA. — Для законодавців і технологічних кампаній настав час серйозно поставитися до цифрового насильства. Тому що наразі корпоративні логотипи та копірайт на інтелектуальну власність отримують кращий захист онлайн, ніж ми, люди».

В багатьох країнах немає жодних законів, які забороняли б онлайн-насильство. А ті, хто намагаються прибрати з мережі такі зображення, мають дуже небагато прав і мусять вдаватися до клопітких процедур, успіх яких ніхто не гарантує.

Порушення копірайту в сфері кінематографу чи музичної індустрії моментально вилучаються цифровими платформами. Уряди прийняли щодо цього закони, а платформи здатні ідентифікувати незаконне використання таких матеріалів і зупинити їх поширення. Копірайт на людське тіло, натомість, такого захисту не має.

Джерело


Читайте також:

Бренд Unilever Lux за допомогою City Walks показує чоловікам, як воно – йти по вулиці жінкою.

Теги: інтернетонлайнсоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.