Українські TikTok-інфлюенсери підтримали соціальний проєкт Ради Європи «Боротьба з насильством щодо дітей в Україні». У рамках проєкту тіктокери зняли інформаційні ролики, які привернули увагу до часто замовчуваної проблеми сексуального насильства над дітьми.
Проєкт Ради Європи «Боротьба з насильством щодо дітей в Україні» фокусується на підтримці України в посиленні реагування на випадки сексуальної експлуатації дітей, у тому числі в цифровому середовищі, на поширення сприятливих для дітей практик з акцентом на забезпеченні прав дітей-жертв та свідків у судових провадженнях, та просуванні прав дитини в цифровому середовищі. Головна мета проєкту — розповсюдження серед вразливої аудиторії інформації про те, що насильство над дітьми — це не нормально, а кримінально відповідально.
У процесі соціальних змін роль лідерів думок стала дуже важливою, адже, коли інформація йде від авторитетної особи до неї охочіше прислухаються. Оскільки цільова аудиторія проєкту переважно діти, то платформою для співпраці з інфлюенсерами було обрано TikTok. Понад 100 000 унікальних переглядів отримали відео від тіктокерів, що розкрили у своїх роликах проблеми сексуального, фізичного та морального насильства над дітьми. За реалізацію проєкту відповідав український офіс міжнародної комунікаційної агенції Action Global Communications.
«Соціальна свідомість та активна участь тіктокерів в таких активностях, як боротьба з насильством щодо дітей — дуже важлива. Згідно з нашим дослідженням в рамках проєкту, лише 23% респондентів бачили інформацію про насильство над дітьми в соціальних мережах. Розповідаючи як саме потрібно діяти, які гарячі лінії використовувати, кому довіряти у таких соціальних мережах як Tik Tоk — ми напряму доносимо інформацію до вразливих груп населення. І тіктокери, які взяли участь в активації, безпосередньо допомагають запобігати насильству», — керівник українського офісу Action Global Communications Макаревич Ярослав.
«Участь інфлюенсерів у соціальних проєктах — це win-win колаборація для обох сторін. Для проєкту — це можливість реально вплинути на аудиторію через поширення інформації від авторитетної особи, а для інфлюенсера — побудувати свій імідж, як соціально відповідальної особистості. Адже, як показують останні події, репутація для лідерів думок грає важливу роль», — партнер з інфлюенс-маркетингу Сальнікова Дар’я.
Відеоролики можна відстежити за хештегами: #кримінальновідповідально #CoE4Children.
1) https://vm.tiktok.com/ZM8uGKFYS
2) https://vm.tiktok.com/ZM8TkWJnu
3) https://vm.tiktok.com/ZM8ghuXR4
4)https://www.tiktok.com/@vitalik.martynyuk/video/7011132446712401158
5) https://vm.tiktok.com/ZM8TBkRdm
Фото в заголовку: https://unsplash.com/
Читайте також:
Коли маски зняті: протидія ВІЛ у кейсі Medinform