• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

У Великобританії створено рекламу, що реагує на температуру повітря

11 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ця зима видалася незвичайно теплою, проте температура повітря залишається досить низькою, щоб мати негативний вплив на здоров’я людей. Тому, щоб запобігти різноманітним медичним проблемам, Національна служба охорони здоров’я Великобританії вчора запустила у місті Лідс унікальну кампанію, в якій реклама реагує на температуру повітря.

Спільно з інфраструктурними компаніями Clear Channel та Voodooh і креативною агенцією Umpf була розроблена динамічна цифрова реклама, що попереджає населення про небезпеку низьких температур. Цю соціальну рекламу розмістили на автобусних зупинках, цифрових телефонних стендах (які подекуди замінили собою телефонні будки) а також на окремих електронних табло на вулицях Лідсу.

Як реклама реагує на температуру повітря

Коли температура коливається між 1–8 градусів Цельсія, реклама попереджає тих, у кого астма, що холодне повітря може погіршити їх стан, і нагадує завжди мати при собі інгалятор, оскільки він може знадобитися їм у будь-яку мить.

Якщо температура повітря падає нижче 1 градуса Цельсія, повідомлення зміниться. Тепер воно інформуватиме людей, що ожеледь може вкривати дороги, навіть якщо температура не опуститься нижче нуля. А це підвищує ризик падіння та травм, як незначних, так і досить серйозних. Тобто тим, хто виходить з дому, слід бути обачнішими.

Кампанія триватиме чотири тижні. Також до неї входить регулярне повідомлення, що не залежить від температури, яке просить слідкувати за прогнозом погоди та допомагати сусідам, які можуть цього потребувати.

Національна служба охорони здоров’я Великобританії попереджає…

Доктор Сара Форбс (Sarah Forbes), медичний директор Національної служби охорони здоров’я у Лідсі, розповіла: «В рамках цієї унікальної кампанії ми вперше могли побачити, як реклама, розміщена на автобусних зупинках, реагує на температуру повітря, щоб донести до населення важливі поради. Багато хто вважає, що, якщо навкруги не лежить сніг, то надворі не так вже й холодно, щоб непокоїтися про власне здоров’я. Але дослідження доводять, що навіть відносно помірна температура, тобто 4–8 градусів Цельсія, може мати небезпечні наслідки для тих, у кого вже й так є проблеми (особливо це стосується захворювань дихальних шляхів)».

Окремо вона наголосила, як важливо допомагати вразливим людям по сусідству, тим, у кого проблеми з пересуванням і хто не може вийти з дому під час несприятливих погодних умов. Особливо з огляду на те, що британська погода славиться своєю непередбачуваністю.

Джерело

Теги: здоров'ясоціальна рекламатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.