• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Be―it Agency представила проєкт «Ньюзмейкер» до 30-ї річниці Незалежності України

23 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Be―it Agency представила проєкт «Ньюзмейкер» до 30-ї річниці Незалежності України
Share on FacebookShare on Twitter

Зарядити натхненням від минулого, щоб творити майбутнє, ― так вирішила відзначити річницю Незалежності Be―it, агенція консалтингової групи One Philosophy, яка презентувала проєкт «Ньюзмейкер». Його мета ― нагадати українцям про роль щоденного вибору і дій у розбудові державності. У рамках проєкту його автори створили спеціальну вітрину з цитатами, якими світові медіа вітали здобуття Україною незалежності 30 років тому, а також сайт, де можна прочитати новини про Україну з майбутнього.

На створення «Ньюзмейкера» команду надихнуло те, як світові медіа реагували на проголошення незалежності Україною 30 років тому. Зокрема захоплювалися людьми, які зробили цю подію можливою. Проєкт став водночас зарядом натхнення і закликом до усвідомлення власної ролі у творенні майбутнього й новин, які його відображають. Для цього команда перетворила вікна власного офісу на спеціальну «шпальту», де розмістили перекладені фрагменти публікацій, що 25-26 серпня 1991 року вийшли у США, Великій Британії, Польщі й Австралії. Побачити вітрину можна на столичному Подолі за адресою вул. П. Сагайдачного, 33.

Відкриття проєкту привітали Андрій Гундер, президент Американської торгівельної палати в Україні; Валерій Пекар, викладач Києво-Могилянської та Львівської бізнес-шкіл; Юлія Федів, директорка ГО “Громадське телебачення”, перша виконавча директорка УКФ; Данило Лубківський, український громадський діяч, дипломат; Наталія Микольська, візіонерка, експертка зі стратегічних трансформацій, Торговий представник України – заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України (2015-2018); Аля Шандра, головна редакторка Euromaidan Press; Володимир Шейко, перший директор Українського інституту; Катерина Булавінова, медичний експерт UNICEF; Олеся Драшкаба, художниця, кураторка, головна редакторка Uchoose, а також молода сім’я інфлуенсерів з України Орест Мурій і Тетяна Ніколенко.

Крім цього, кожен охочий може пересвідчитись у своїй ролі ньюзмейкера за допомогою симулятора новин із майбутнього, які можна формувати власним вибором.

Обираючи ту чи іншу дію на сайті, користувач власноруч змінює портрет України в медіа в наступні 30 років ― від першого українського Оскара до успішної космічної місії. Також кожен може поділитися у соцмережах своїм вибором у вигляді мініманіфесту, який закріпить намір діяти заради майбутнього України й надихне інших.

«Новини як матерію, з якою ми працюємо, ми перетворили на креативний інструмент. Цим проєктом ми дали можливість скоротити шлях між причиною й наслідком, щоб підкреслити, що кожен із нас дійсно творить реальність ― і важливо, щоб вона була такою, в якій хочеться жити», ― підкреслила Наталія Попович, засновниця групи компаній One Philosophy.

«День проголошення незалежності в 91-му сам по собі винятковий в національному сенсі. Але для мене це також пам’ять родинна. Мій батько був членом тодішнього парламенту, я пам’ятаю, як чекав його повернення з Верховної Ради. Тато прийшов і сказав: “Ми проголосили незалежність нашої держави”, — ділиться Данило Лубківський, український громадський діяч, дипломат. — Я обираю зустрічати іноземців як гостей, бо Україна має бути відкритою для світу й пам’ятати, що вона є його вільною та невіддільною частиною».

«Я обрала “носити одяг українських дизайнерів”, бо вважаю, що дизайнери зараз для промоції країни роблять чи не в рази більше, ніж будь-які промоційні кампанії. Наприклад, коли Мадонна надіває капелюшок Руслана Багінського і пише в інстаграмі, що це крутий український дизайнер, а фотографію бачать і лайкають мільйони людей. Взагалі я вірю, що креативність — це те, що може зробити Україну лідером у світі. І мій омріяний заголовок був би, що Україна ввійшла в 10-ку країн-лідерів за розвитком креативної економіки», — говорить Наталія Микольська, візіонерка, експертка зі стратегічних трансформацій, Торговий представник України — заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України (2015-2018).

«Тридцять років тому в серпні була атмосфера, що епоха закінчилася й епоха починається. Це висіло в повітрі. Якщо уявляти Україну в наступні 30 років, я вважаю, що пріоритетними для неї є економічна свобода і вільна економіка. Це запорука інвестицій, робочих місць, добробуту, подолання бідності та зменшення еміграції, а також основа національної безпеки. Тому як ньюзмейкер сьогодні обираю підтримувати чесний український бізнес», – сказав Валерій Пекар, викладач Києво-Могилянської та Львівської бізнес-шкіл.

Організатори додають, що це перший етап втілення проєкту «Ньюзмейкер». Згодом вони обіцяють більше зануритись у деталі того, як саме кожен може бути ньюзмейкером і повсякденними діями впливати на розвиток держави ― і які реальні результати для країни це матиме. Слідкувати за оновленнями проєкту можна на сайті be-newsmaker.in.ua.


Читайте також:

Arriba! створила «Особистий щоденник України»

Теги: медіасоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.