Команда агенції VIVID спільно з UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення створили перший в Україні симулятор сімейних відносин «Трамплін до реальних змін» у період пандемії Covid-19. Він допоможе жінкам та чоловікам правильно побудувати роботу, дозвілля та розподілити домашні обов’язки, щоб уникати конфліктів і покращити стосунки у сім’ї.
Симулятор сімейних відносин «Трамплін до реальних змін» — це браузерна веб-гра з акцентом на розвиток стосунків та розподіл обов’язків між партнерами. Моделюючи типові ситуацій на карантині вдома, у форматі запитання-відповіді, користувач обирає варіант дій у різних сферах сімейного життя: від вирішення побутових справ (приготування їжі, прибирання, догляд за дитиною) до вирішення конфліктних ситуацій у парах. А результат та поради психологині, які гравець отримує після проходження тесту, залежать від кількості набраних балів і демонструють потенціал відносин та їх перспективи.
Симулятор розроблено у привітній позитивній стилістиці з використанням трендових ілюстрацій та анімацій. Таким чином ми досягли підвищення залученості й відчуття присутності у ситуаціях. Завдяки трушним та дуже самобутнім характерам персонажів, кожен з учасників симпатизую героям, та має можливість відчути себе на їх місці.
На підтримку соціального проєкту VIVID створили три освітні відеоролики, що включають практичні поради та лайфхаки щодо організації побуту і розподілу сімейних обов’язків на період самоізоляції або дистанційної роботи.
Буденні справи на карантині:
Батьківські обов’язки на карантині:
Як коректно вирішувати конфлікти:
Пройти стимулятор і дізнатися, чи вдається вам гармонійно вибудовувати стосунки із членами сім’ї, а також отримати поради психолога щодо того, як уникати або ж коректно вирішувати конфліктні ситуації, можна на сайті.
Симулятор сімейних відносин розроблено в рамках проєкту «Трамплін до рівності», що реалізується UNFPA Україна за фінансової підтримки Швеції.
Читайте також:
Звільнити жінку від стереотипів: у Києві з’явився артоб’єкт Nova
Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс «Верес» та VIVID