Цьогорічна Київська Сотка відбудеться 1 вересня, і учасників традиційно чекає веломарафон на 100 та 50 км. Креативники з Gusev Art Lab долучилися до проєкту, створивши концепт та промо події.
Повномасштабна війна в Україні триває вже третій рік, тоді як вторгнення почалося ще у 2014 році. Життя в умовах війни, наповнене тривожними новинами та трагічними подіями, впливає на здатність українців зосереджуватись на власних діях, на житті тут і зараз, та підтримці свого психологічного стану, що особливо важливо у складні часи.
Віктор Франкл, австрійський психіатр, вчений та колишній в’язень нацистського концтабору, у своїй книзі «Людина в пошуках справжнього сенсу», писав: «Першими ламались ті, хто вірив, що скоро все закінчиться. Після них — ті, хто не вірив, що це колись закінчиться. Вижили ті, хто фокусувався на своїх діях, без очікувань про те, що може чи не може статися».
Цей інсайт і став основою для концепції комунікації — «Світло переможе». Українці проживають темні часи, невідомо, скільки вони ще будуть тривати. Але важливо пам’ятати, що будь-яка темрява тимчасова і фокусуватися на моменті.
Артем Гусєв, засновник та креативний директор Gusev Art Lab:
«Всі в Україні зараз добре розуміють, що таке темрява, в прямому і переносному сенсі. Цією комунікацією ми хочемо додати світла в їх життя. Сказати, що кожен може докласти зусиль, розкрутити педалі і випромінювати світло – енергію життя.»
Для анонсу події команда створила промо-ролик, використовуючи метафору світанку. Запчастини велосипеда, а саме велосипедна касета, були перетворені на соняшник, який символізує сонце, що сходить посеред темряви та випромінює світло віри та надії.
Сергій Харчук, засновник Київської сотки
«Мета Київської Сотки вмотивувати людей наполегливо працювати на Перемогу. Створюй продукти, плати податки, донать, підтримуй себе в добрій фізичній та ментальній формі – тоді Світло Переможе!»
Зареєструватися для участі у веломарафоні можна за посиланням. Добровільні внески всіх учасників будуть направлені на підтримку 101 бригади ЗСУ та Національної скаутської організації «ПЛАСТ».
Команда проєкту:
Артем Гусєв – креативний директор
Вікторія Енкіна – керівник проєктів
Анна Пронічева – копірайтерка
Олена Сідько – дизайнерка
Тарас Макар – 3D та моушен дизайнер
Юрій Кавратка – Саунд дизайн