• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Шоколадні вибачення: MullenLowe MENA підсолоджує жорстокий бік Інтернету

17 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Разом із шеф-кондитером Карімом Бургі агенція MullenLowe MENA створила «шоколадні вибачення» від імені Інтернету, щоб привернути увагу до проблеми кібербулінгу.

Інтернет можна без перебільшень охарактеризувати як найжорстокіший ігровий майданчик світу. Тут цілі натовпи тролів безжально та безкарно цькують абсолютно незнайомих їм людей. Такий вже він темний бік соціальних медіа.

Втім, великий шматок шоколаду здатен виправити, якщо не всі проблеми, то принаймні їх частину, переконані креативники MullenLowe MENA та дубайський шеф-кондитер Карім Бургі. Разом вони вирішили привернути увагу до наслідків кібербулінгу за допомогою унікальних і продумано прикрашених плиток шоколаду Chocapologies.

Такі шоколадні вибачення від імені Інтернету, створені в трьох варіантах, порушують проблему бодішеймінгу, цькування та послань ненависті. Ідея цих солодких вибачень полягає в тому, що Інтернет стане приємнішим місцем, якщо його користувачі принаймні намагатимуться бути тактовнішими, тобто спробують трохи підсолодити свої слова. На це, власне, й вказує назва кампанії #SugarcoatIt.

MullenLowe та Бургі надіслали такі шоколадні вибачення тим, хто свого часу був мішенню для тролів. Серед цих жертв кібербулінгу є як звичайні люди, так і знаменитості, лідери думок, популярні геймери тощо. Отримувачів, у свою чергу, попросили поділитися в соцмережах своїми історіями про кібербулінг, щоб підсилити послання кампанії.

Наразі ця кампанія вже зібрала аудиторію в 261 мільйон осіб. Розпочалася вона як невеличка ініціатива, але швидко розрослася у масивну кампанію, яка, як сподіваються її автори, посприяє розумінню та чуйному ставленню до жертв тролингу.

Ця кампанія також заохочує людей ділитися своїми історіями в Інстаграм-акаунті @chocapologies, якщо ті вважають, що Інтернету слід було б вибачитися перед ними. Користувачі з найпереконливішими історіями також мають шанс трохи втішитися шоколадним вибаченням.

Чому саме шоколад?

А тому що цей чудовий винахід людства, як довели науковці, сприяє продукуванню «гормонів щастя» ендорфінів. Вони зв’язуються з опіатними рецепторами в мозку людини і викликають почуття ейфорії. А також зменшують больові відчуття і полегшують наслідки стресу.

Ще дві важливі речовини, які містяться в шоколаді, це триптофан, з якого виробляється серотонін, нейромедіатор радості та хорошого настрою, і анандамід, природна речовина, яку називають «молекулою блаженства».

Статистика кібербулінгу

І наостанок ще декілька фактів, які з’ясувалися в ході проведеного MullenLowe дослідження:

  • Серед підлітків, які зіткнулися з онлайн-цькуванням, 61% зізнаються, що висміювалася насамперед їхня зовнішність.
  • Загалом 80% Інтернет-користувачів стикалися з мовою ненависті онлайн. Для 40% таким місцем цькування були соцмережі.
  • Троє з кожних п’яти дітей і сім з десяти підлітків стикаються з булінгом в соцмережах.
  • Ризик самогубства є майже вдвоє вищим серед жертв кібербулінгу.

З огляду на все це креативники й вирішили вибачитися від імені Інтернету, якщо вже від самого Інтернету вибачень не дочекаєшся.

Джерело


Читайте також:

У Фінляндії створили «ввічливий шрифт» для боротьби з кібербулінгом.

Інтернет насправді ще дитина, або Трохи доброти в місяць Рамадан.

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень.

Теги: дизайнінтернетсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.