Війна, бідність, мігранти, революція… такими є топові асоціації іноземців щодо України, згідно з низкою досліджень 2020-го року від аналітичного центру Ради зовнішньої політики «Українська призма», дослідницької компанії InMind та Європейської асоціації дослідників (ERA). А поза тим, українці розробляють неймовірні винаходи та створюють надсучасні технології. Метою проєкту для BBC Global News було зруйнувати пул негативних асоціацій з країною і показати її справжньою: технологічною, інноваційною, економічно привабливою.
Сергій Білошицький, Creative Director Saatchi & Saatchi Ukraine поділився деталями проєкту: «Для розв’язання задачі, ми розробили ідею, у якій візуально та вербально «перевертаємо» сприйняття України. І якщо хтось скаже, що ми революційно налаштовані — ми відповімо «так!». Ми революційно налаштовані підприємці. У цьому вся Україна — самобутня, незалежна і прогресивна держава, що сміливо крокує вперед, готова ділитися зі світом своїми знаннями і разом з міжнародними партнерами втілювати неймовірні проєкти”.
Для зйомок Міністерство запросило команду відеографа Назара Дороша. Вона відчула ідею на 100% і відзняла матеріал, який драматизує наявність в Україні неочікуваних кутів буквально кожним кадром.
Також до проєкту вдалося залучити українські компанії-партнери міжнародного рівня. Саме їхні продукти у ролику «перевертають» негативні стереотипи про Україну у позитив.
Ролик Назара Дороша тепер можна побачити в соцмережах
У відео використали візуальний прийом «перевертання», який насправді покликаний «перевернути» уявлення про Україну в очах глядачів. Тому що це так — українці революційні. Революційні винахідники, сміливі підприємці та нестримні мрійники.
*Національний рейтинг креативності та майстерності, ВРК.
Більше про агенцію та її проєкти можна дізнатись на Facebook та сайті.
Читайте також:
Хто з’їв білборд соусного бренду Sir Kensington’s?
Tiffany & Co: відродження бренду через нову рекламну кампанію