До Дня захисту персональних даних Rakuten Viber провів опитування серед своїх українських користувачів та дізнався про їхнє ставлення до приватності в інтернеті. За кілька днів в опитуванні взяли участь майже 3 тисячі українців.
У анкеті були питання про побутові ситуації, пов’язані з приватністю у месенджерах. З’ясувалося, що більшість опитаних стикалися з тим, що хтось заглядав у їх чати — про це повідомили 54% респондентів. Дещо частіше про це повідомляють жінки: 55% українок проти 51% українців. Ховають окремі чати за допомогою PIN-коду лише близько 32% респондентів.
Деякі користувачі месенджерів не відкривають чати, аби співрозмовник не побачив, що його повідомлення прочитали. Це виявилося поширеною практикою: результати опитування кажуть, що майже 70% (більше ⅔ опитаних) користувачів роблять так хоча б зрідка, і лише 30% — ніколи. Кожен п’ятий респондент часто не відкриває чати з цією метою. При цьому лише 26% опитаних користувачів кажуть, що відключають статус «Переглянуто» для повідомлень у додатку. Ця функція дозволяє користувачам зберігати свою приватність незалежно від того, прочитали вони повідомлення чи ні: співрозмовник не побачить цей статус.
Переважна більшість респондентів — 79% опитаних — відповіли, що тема приватності онлайн їх турбує. Близько 16% зізналися, що вони мало знають про приватність, і лише 5% сказали, що приватність для них не є важливою.
Згідно з опитуванням, українські респонденти користуються такими функціями Viber для збереження приватності:
- відключали свій статус онлайн, щоб статус «У мережі» не показувалося, третина респондентів;
- ховали окремі чати за допомогою PIN-коду 32% опитаних;
- статус «Переглянуто» для повідомлень вимикали 26% тих, хто відповів;
- 21% відправляли повідомлення з таймером зникнення через встановлений час;
- окремий пароль для Viber на комп’ютері встановлювали лише 8%.
Нагадаємо, що всі повідомлення в особистих чатах Viber зашифровані наскрізним шифруванням і не зберігаються на серверах компанії. Це означає, що Rakuten Viber ніколи не має доступу до особистих чатів своїх користувачів.
Читайте також:
Як бренди спілкувалися з клієнтами у 2021 році: статистика від Viber