• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Результати опитування свідчать, що українські користувачі Viber опікуються зберіганням приватності

31 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Результати опитування свідчать, що українські користувачі Viber опікуються зберіганням приватності
Share on FacebookShare on Twitter

До Дня захисту персональних даних Rakuten Viber провів опитування серед своїх українських користувачів та дізнався про їхнє ставлення до приватності в інтернеті. За кілька днів в опитуванні взяли участь майже 3 тисячі українців.

У анкеті були питання про побутові ситуації, пов’язані з приватністю у месенджерах. З’ясувалося, що більшість опитаних стикалися з тим, що хтось заглядав у їх чати — про це повідомили 54% респондентів. Дещо частіше про це повідомляють жінки: 55% українок проти 51% українців. Ховають окремі чати за допомогою PIN-коду лише близько 32% респондентів.

Деякі користувачі месенджерів не відкривають чати, аби співрозмовник не побачив, що його повідомлення прочитали. Це виявилося поширеною практикою: результати опитування кажуть, що майже 70% (більше ⅔ опитаних) користувачів роблять так хоча б зрідка, і лише 30% — ніколи. Кожен п’ятий респондент часто не відкриває чати з цією метою. При цьому лише 26% опитаних користувачів кажуть, що відключають статус «Переглянуто» для повідомлень у додатку. Ця функція дозволяє користувачам зберігати свою приватність незалежно від того, прочитали вони повідомлення чи ні: співрозмовник не побачить цей статус.

Переважна більшість респондентів — 79% опитаних — відповіли, що тема приватності онлайн їх турбує. Близько 16% зізналися, що вони мало знають про приватність, і лише 5% сказали, що приватність для них не є важливою.

Згідно з опитуванням, українські респонденти користуються такими функціями Viber для збереження приватності:

  • відключали свій статус онлайн, щоб статус «У мережі» не показувалося, третина респондентів;
  • ховали окремі чати за допомогою PIN-коду 32% опитаних;
  • статус «Переглянуто» для повідомлень вимикали 26% тих, хто відповів;
  • 21% відправляли повідомлення з таймером зникнення через встановлений час;
  • окремий пароль для Viber на комп’ютері встановлювали лише 8%.

Нагадаємо, що всі повідомлення в особистих чатах Viber зашифровані наскрізним шифруванням і не зберігаються на серверах компанії. Це означає, що Rakuten Viber ніколи не має доступу до особистих чатів своїх користувачів.


Читайте також:

Як бренди спілкувалися з клієнтами у 2021 році: статистика від Viber

Теги: кібербезпекамобільний зв'язокмоібльні додатки

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як українці вітають один одного із Днем святого Валентина. Результати опитування від Rakuten Viber
Аналітика

Як українці вітають один одного із Днем святого Валентина. Результати опитування від Rakuten Viber

14 Лютого, 2022

До Дня святого Валентина Rakuten Viber провів опитування серед українських користувачів та дізнався про їхнє ставлення до привітань. За кілька днів в опитуванні взяло участь понад 3 тисячі українців. Серед опитаних 48% добре ставляться до свята та вітають своїх...

Читати даліDetails

Київстар та NCG: Чому співпрацювати з публічними компаніями складніше, але цікавіше

У Rakuten Viber розповіли, як українці надсилали повідомлення, телефонували та користувалися додатком у 2021 році

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.