Нова Зеландія не менш, ніж будь-яка інша країна, прагне відновити свою туристичну індустрію. Але є одна річ, яку попри всі ці наміри вона терпіти не може: численні майже ідентичні фото з подорожей, які практично кожен інфлюенсер вважає за потрібне викласти в своєму інстаграмі. Тому Новозеландська туристична служба запустила кампанію, в якій вона висміює навалу однакових фото в соцмережах. Цією кампанією вона сподівається покласти край такому «соцмережевому мавпуванню».
Кумедне відео до кампанії Traveling Under The Social Influence закликає туристів бути оригінальнішими та вигадливішими в своїх фото. В головній ролі цього відео знявся комедійний актор Том Сейнсбері. Він виступив рейнджером вигаданої організації Social Observation Squad (SOS), обов’язком якого є патрулювання туристичних локацій Нової Зеландії та присоромлення тих, хто сліпо наслідує фототренди соціальних медіа. Його місія – переконати новозеландців робити креативніші фото під час своїх подорожей країною.
Серед усіх цих клішованих фото типу «ноги-хот-доги», «вид зі спини в балії», «поза мислителя» чи «йди за мною» особливою увагою було відзначено позу «орла на вершині». Кожен, хто піднімається на одну з мальовничих вершин Нової Зеландії (як-от Пік Роя чи пік Коромандель), вважає, що йому конче необхідно сфотографуватися у цій позі. Як результат в Інстаграмі за хештегом #RoysPeak можна знайти вже майже 70000 фото, і на багатьох з них – ця засіла в печінках «поза орла».
Гумор та сарафанне радіо
Бйорн Шпрайцер, директор з питань внутрішнього туризму Новозеландської туристичної служби, пояснює, що ця кампанія ставить перед собою декілька цілей. Вона має, по-перше, заохотити новозеландців відвідати нові куточки своєї країни, а по-друге – переконати їх показати щось новеньке і в соціальних медіа теж.
«Ми знову й знову бачимо навалу однакових фото в соцмережах, про яку б локацію мова не йшла. Але ж в Новій Зеландії можна робити багато інших неймовірних речей замість того, щоб ганятися за соціальними трендами», – зазначає він.
Водночас найкращою рекламою внутрішнього туризму є та, що йде від самих новозеландців. Рекомендації друзів та родичів щодо хороших місць для відпочинку є дуже впливовими. Тому, заохочуючи новозеландців публікувати оригінальні фото з нових локацій під тегом #DoSomethingNewNZ, кампанія впливає на доволі велику аудиторію і надихає її відвідати щось нове і нетипове.
Реакція на цю кампанію була, як зазначає агенція Yarn, напрочуд позитивною. Новозеландці (і не лише вони) гумор кампанії оцінили.
До кінця лютого Новозеландська туристична служба стежитиме за хештегом #DoSomethingNewNZ. Після цього десять найкреативніших учасників кампанії отримають подарункові сертифікати номіналом 500 доларів на подорожі в межах країни.