• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Найжахливіша шкільна перекличка: Education Above All закликає захистити право на освіту

10 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Шкільна перекличка – цілком нормальне явище на початку уроку. Але у відео, яке було створене креативниками з Across the Pond для нової соціальної кампанії від Education Above All (EAA), ця перекличка набула дійсно жахливого вигляду. Коли вчителька називає одне за одним імена дітей, кожна дитина відповідає «тут!». От тільки відгукується вона не з класу.

Ця кампанія була запущена 9 вересня, у Міжнародний день захисту освіти від нападів, який було засновано ООН минулого року. Її мета – привернути увагу до понад 75 мільйонів дітей, від трьох до вісімнадцяти років, які живуть в 35 країнах, де відбуваються збройні конфлікти. Це, зокрема, Афганістан, Сирія, Філіппіни, Судан і Україна. Зараз ці діти особливо потребують допомоги, оскільки їх право на освіту опинилося під загрозою.

Слід віддати належне режисерові Натану Сему Лонгу – його «Шкільна перекличка» не обтяжена деталями, що відволікають увагу. А майстерність режисури різко контрастує із жахом того, про що йдеться у мініфільмі.

Організація Education Above All спільно з ЮНІСЕФ та ЮНЕСКО зараз поширює це відео по всім соціальним каналам. Вона сподівається залучити якомога більше людей до захисту права дітей на освіту, а також спонукати до дій тих, хто може вплинути на ситуацію, що склалася.

Війни, примусова праця, насильство, викрадення, вбивства, радикальна ідеологія – все це щодня становить перепону для навчання найбільш вразливих дітей світу. Це і намагається зупинити Education Above All.

Міжнародний день захисту освіти від нападів

Цей день з ініціативи ООН почали відзначати минулого року, під час пандемії COVID-19. Пандемія значно обмежила можливість здобувати освіту, що зачепило 1,6 мільярдів учнів, особливо учнів з малозабезпечених або конфліктних територій.

До минулорічного Дня захисту освіти креативники з Across the Pond теж, до речі, створили мініфільм, відзначений Олівцем на конкурсі D&AD.

Малейха Малік, виконавча директорка програми EAA Protect Education in Insecurity and Conflict, зазначила: «Ми всі знаємо, що освіта – одне з фундаментальних людських прав. Більше того, якісна освіта – основа терпимості, плюралізму та суспільної безпеки. Простіше кажучи, саме брак освіти є рушієм екстремістських ідеологій. У світі, де зараз існує стільки зон збройних конфліктів, як ніколи важливо, щоб у молоді був доступ до освіти. Вона дасть їм стійкість та навички, необхідні для того, щоб відмовитися від ненависті та насильства. Ось чому кампанія #UniteToProtect і відео на кшталт «Шкільної переклички» від Across the Pond є такими важливими».

Джерело


ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно.

Теги: освітасоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.