• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Мистецтво проти малярії: візуальна мова Muundo, створена нігерійським митцем, тепер ще й в AR

9 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція Dentsu International та благодійна організація Malaria No More UK нещодавно залучили ще й Facebook до своєї боротьби проти малярії, а головним символом кампанії Draw the Line Against Malaria стала візуальна мова, створена нігерійським митцем Лаолу Сенбанджо і названа Muundo.

Новим компонентом цієї кампанії став AR-фільтр для інстаграму, запуск якого приурочили до Світового дня комара 2021 (20 серпня), який з ініціативи Лондонської школи гігієни та тропічної медицини відзначають аж з 1930-х років.

Цей AR-фільтр, розроблений креативниками Whitespace, дозволяє кожному долучитися до вражаючих образів, створених за допомогою символіки Muundo.

Художній стиль Muundo візуалізує всі ті заходи, яких необхідно вжити, щоб покінчити з малярією впродовж одного покоління. Робить він це лаконічно, елегантно і так, що його символи впадають у око і врізаються в пам’ять. Мова тут іде і про передові технології, і про інвестиції в охорону здоров’я і про сміливі політичні кроки.

Перенесення стилю Muundo в формат AR-фільтру стало своєрідним зверненням до молоді з усього світу і запрошенням додати власний унікальний малюнок до колективного послання світовим лідерам, яке створюється на сайті Zero Malaria.

Кожен створений малюнок додається до єдиного глобального муралу.

Із запуском нового фільтру користувачі Instagram і Facebook можуть долучитися до боротьби проти малярії, віртуально нанісши собі на обличчя візерунки Muundo. Це – спосіб привернути увагу до хвороби, яка є і уникною, і виліковною, але попри все це, кожні дві хвилини від неї десь у світі гине дитина.

Однією з цілей цієї кампанії є привернення уваги до руху Zero Malaria Starts With Me, який зараз поступово набирає обертів серед молоді країн, ендемічних з малярії, а також за їх межами. Окрім цього, вона демонструє неабиякий потенціал для культурного впливу африканської молоді.

Кріс Дейві, очільник креативної команди Whitespace, зазначає: «Те, що тепер молодь з різних країн може віртуально приміряти на себе малюнки Muundo і долучитися до цієї кампанії, є сильним посланням для всього світу і закликом приєднуватися до боротьби проти малярії. Робота над цим AR-фільтром поставила перед нами ряд технічних викликів. Але ми пишаємося результатом своїх зусиль і раді бачити, що наш фільтр стає дедалі популярнішим в соцмережах».

Частиною кампанії Draw the Line Against Malaria є також анімаційне відео, витримане у стилі Muundo.

А на самому сайті можна, серед іншого, знайти інтерактивний трекер, який відстежує, як добре всі ті уряди, що заприсягалися покінчити з малярією, виконують свої обіцянки.

Джерело


А от Snapchat, наприклад, свого часу створив лінзу, яка інформувала про донорство органів.

Теги: здоров'якреативмистецтвосуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.