• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

«Марафон для всіх»: як Нова пошта зібрала понад 1000 українців для участі у благодійному онлайн-забігові

5 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Марафон для всіх»: як Нова пошта зібрала понад 1000 українців для участі у благодійному онлайн-забігові
Share on FacebookShare on Twitter

1 листопада по всій Україні пройшов «Марафон для всіх» . Це онлайн-забіг, де кожен охочий міг подолати дистанцію за того, хто мріє про медаль марафонця, але не може бігати через вік, хворобу або інші обставини. До забігу, організованого Новою поштою і New Run, долучилися учасники з 23 областей України, а також із Німеччини, Ізраїлю і США.

Онлайн, але не віртуально

«Цьогорічні бігові старти Нової пошти проходили онлайн. Але це не завадило тисячам українців вийти на дистанцію і встановити рекорд на наймасовіший онлайн-забіг, — говорить співзасновниця Нової пошти, амбасадорка New Run Інна Поперешнюк. — А 1 листопада ми вже вдруге провели всеукраїнський «Марафон для всіх», і кожен охочий подолав свою дистанцію за того, хто не може бігти».

Новий «Марафон для всіх» оголосили 20 жовтня, відкривши онлайн-реєстрацію: в одній анкеті реєструвалися бігуни, а в другій — ті, хто мріє про медаль марафонця, проте не може бігати. Вже за 7 днів реєстрацію було завершено, й організатори утворили 500 пар між учасниками забігу і героями, заради яких вони біжать.

Медаль для героя

1 листопада бігуни по всій Україні вийшли на свою дистанцію. У кожного на грудях — ім’я людини, для якої здобуває медаль. Також учасники забігу знімали для своїх героїв відеозвернення і публікували їх у Facebook та Instagram з позначкою Нової пошти та хештегом #марафондлявсіх.

Незабаром кожен герой проєкту отримає свою медаль марафонця. Серед них: батько двох доньок, що реабілітується після травми хребта, хлопець-візочник, який здобуває освіту програмувальника, трирічна дівчинка, яка бореться з раком легені на IV стадії, а також сотні українців, які не можуть бігати, проте щодня долають свій життєвий марафон.

«Я пробігла 13 кілометрів, маючи бронхіальну астму. Довелося брати з собою інгалятори, терпіти біль і перемагати саму себе. Я зробила це, бо знаю, що поряд зі мною живуть люди, яким набагато гірше. Для когось велика мрія — це навіть не марафонська дистанція, а кілька кроків без палиці чи візка. Медаль за мою дистанцію отримає хлопець із травмою ніг, який не може ходити», — розповіла учасниця «Марафону для всіх» Ольга Склонна.

Учасники онлайн-забігу зробили понад 1000 публікацій у соціальних мережах. Їх можна переглянути за хештегом #марафондлявсіх.


* «Нова пошта марафон» і «Нова пошта напівмарафон» — бігові змагання, які щороку проводить Нова пошта спільно з NewRun. Їхня місія — популяризувати здоровий спосіб життя і розвивати бігову культуру. З кожним роком проєкт розширює географію і залучає до участі бігунів не лише з України, а й з-за кордону. Цього року учасники біжать у новому дистанційному форматі з урахуванням усіх вимог карантину.

Теги: благодійністьздоров'яспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.