IKEA оголосила про запуск нової інтегрованої кампанії, покликаної надихнути людей боротися з кліматичними змінами за допомогою ряду простих змін у своєму повсякденному житті. Челендж під назвою Change a bit for good кидає виклик тій хибній ідеї, що екологічний спосіб життя завжди є складним та недешевим і дозволити собі його можуть лише дуже заможні люди. Якщо якісь рішуче налаштовані одиниці у своєму прагненні до екології радикально змінюють свій спосіб життя – це добре. Але маленький внесок кожного з нас – ще краще. Що і демонструє в новому ролику IKEA маленький робот, який вирішує врятувати планету.
На думку це йому спадає тоді, коли він бачить афішу фільму, де велетенські машини героїчно рятують світ. Взявши близько до серця слоган «врятуй планету», він заходиться робити саме це.
Сповнений оптимізму, маленький робот намагається впоратися з найбільшими проблемами забруднення. Але справа ця виявляється йому не під силу.
Він повертається додому втомлений та пригнічений і бачить, що його власна домівка стала тим часом трохи екологічнішою. Тато готує овочі, мама ходить за покупками з багаторазовою сіткою, сестра вирощує овочі вдома тощо.
Лічильник добрих справ
Для цієї кампанії IKEA створила трекер Choices for Change, що показує той позитивний вплив, який чинять на довкілля дії споживачів. Наприклад, трекер показує, наскільки зменшується особистий вуглецевий слід, якщо людина замість м’яса споживає овочі, скільки кіловат-годин було заощаджено завдяки LED-лампочкам і скільки вживаних меблів було передано далі в рамках нещодавно запущеної ініціативи Buy Back, яка дозволяє користувачам продати IKEA непотрібні меблі, щоб ті змогли знайти собі новий дім.
Кампанія IKEA, обличчям якої став робот, що хоче врятувати планету, дозволяє відстежувати екоініціативи як на державному рівні, так і на особистому. Зокрема, учасники цієї ініціативи можуть отримувати персоналізовані звіти щодо того, які зрушення на краще приніс із собою їхній той чи інший свідомий вибір у магазині.
Кемі Ентоні, менеджерка маркетингових комунікацій IKEA, так прокоментувала цю кампанію: «Ми поставили собі амбітну мету, повністю перейти на циркулярну економіку і стати кліматично нейтральними до 2030 року. Але справа тут не лише в тому, як ми ведемо бізнес. Ми також хотіли надихнути споживачів обрати екологічно свідому поведінку. Багато хто й досі вірить, що сталий розвиток – вибір, доступний лише привілейованій меншості. Але це не обов’язково має бути так. Цією кампанією ми намагаємося демократизувати екологію, показавши, як легко насправді втілити в життя прості, бюджетні, але значущі рішення».