• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Майже Воллі: в новому ролику робот IKEA намагається врятувати планету

25 Травня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

IKEA оголосила про запуск нової інтегрованої кампанії, покликаної надихнути людей боротися з кліматичними змінами за допомогою ряду простих змін у своєму повсякденному житті. Челендж під назвою Change a bit for good кидає виклик тій хибній ідеї, що екологічний спосіб життя завжди є складним та недешевим і дозволити собі його можуть лише дуже заможні люди. Якщо якісь рішуче налаштовані одиниці у своєму прагненні до екології радикально змінюють свій спосіб життя – це добре. Але маленький внесок кожного з нас – ще краще. Що і демонструє в новому ролику IKEA маленький робот, який вирішує врятувати планету.

На думку це йому спадає тоді, коли він бачить афішу фільму, де велетенські машини героїчно рятують світ. Взявши близько до серця слоган «врятуй планету», він заходиться робити саме це.

Сповнений оптимізму, маленький робот намагається впоратися з найбільшими проблемами забруднення. Але справа ця виявляється йому не під силу.

Він повертається додому втомлений та пригнічений і бачить, що його власна домівка стала тим часом трохи екологічнішою. Тато готує овочі, мама ходить за покупками з багаторазовою сіткою, сестра вирощує овочі вдома тощо.

Лічильник добрих справ

Для цієї кампанії IKEA створила трекер Choices for Change, що показує той позитивний вплив, який чинять на довкілля дії споживачів. Наприклад, трекер показує, наскільки зменшується особистий вуглецевий слід, якщо людина замість м’яса споживає овочі, скільки кіловат-годин було заощаджено завдяки LED-лампочкам і скільки вживаних меблів було передано далі в рамках нещодавно запущеної ініціативи Buy Back, яка дозволяє користувачам продати IKEA непотрібні меблі, щоб ті змогли знайти собі новий дім.

Кампанія IKEA, обличчям якої став робот, що хоче врятувати планету, дозволяє відстежувати екоініціативи як на державному рівні, так і на особистому. Зокрема, учасники цієї ініціативи можуть отримувати персоналізовані звіти щодо того, які зрушення на краще приніс із собою їхній той чи інший свідомий вибір у магазині.

Кемі Ентоні, менеджерка маркетингових комунікацій IKEA, так прокоментувала цю кампанію: «Ми поставили собі амбітну мету, повністю перейти на циркулярну економіку і стати кліматично нейтральними до 2030 року. Але справа тут не лише в тому, як ми ведемо бізнес. Ми також хотіли надихнути споживачів обрати екологічно свідому поведінку. Багато хто й досі вірить, що сталий розвиток – вибір, доступний лише привілейованій меншості. Але це не обов’язково має бути так. Цією кампанією ми намагаємося демократизувати екологію, показавши, як легко насправді втілити в життя прості, бюджетні, але значущі рішення».

Джерело

Теги: IKEAекологіясоціальна відповідальністьсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.