• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Кунжутні послання та «третє око»: шість кампаній для людей з порушеннями зору

23 Жовтня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

За даними організації Vision Loss Expert Group, на світі живуть 253 мільйони незрячих людей або людей з порушеннями зору. З огляду на це, інновації та спільні зусилля брендів-партнерів є особливо важливими для створення дійсно інклюзивного середовища. Відтак, пропонуємо вашій увазі шість кампаній для людей з порушеннями зору, які свого часу здобували нагороди на фестивалі Cannes Lions.

Dot Go (Dot, Serviceplan Germany Munchen, 2021)

Цей безкоштовний мобільний застосунок здатен виявляти об’єкти на відстані та реагувати на них, подаючи звуковий, візуальний або дотиковий сигнал. Це — хороший приклад того, як співпраця зі своєю аудиторією дозволяє створити корисне та практичне рішення, яке можна пристосовувати до індивідуальних потреб.

Dot Mini (Dot, Serviceplan Munchen, 2018)

Ще одна інновація Dot дає можливість передавати цифровий текст шрифтом Брайля. Подібно до кампанії Dot Go, вона відкриває перед людьми з порушеннями зору нові можливості.

The Design For Everyone Campaign (Royal National Institute Of Blind People (RNIB), The&Partnership London, 2021)

Британською благодійною організацією RNIB було розроблено тест на вагітність, який дозволяє незрячим людям дізнатися свій результат за допомогою дотику. Ця розробка була згодом запущена у виробництво брендом Clearblue, який належить P&G. Кампанія є результатом успішної співпраці між некомерційним розробником інклюзивного дизайну та компанії, потужності якої дозволяють налагодити масштабне виробництво цієї розробки.

Touchable Ink (Samsung, J. Walter Thompson Bangkok, 2016)

В ході колаборації між компанією Samsung, Університетом Тамассат і Тайською асоціацією незрячих людей було створене чорнило, яке, якщо ним заправити домашній принтер, дозволяє друкувати шрифтом Брайля. У такий спосіб бренди можуть співпрацювати із зовнішніми експертами, щоб вирішувати проблеми окремих спільнот.

Braille menu (Wimpy, Metropolitanrepublic Johannesburg, 2012)

Насіння кунжуту було розташоване на булочках так, щоб формувати текст шрифтом Брайля. З’явилися ці булочки в мережі фастфуду Wimpy. У такий спосіб ці ресторани зробили своє меню доступним для незрячих відвідувачів. А коли у Південній Африці газета для людей з порушеннями зору опублікувала шрифтом Брайля статтю про таку інновацію, ця інформація досягла спільноти у 800000 незрячих людей. Таким чином бренди можуть використовувати мікротаргетинг і PR, щоб охопити конкретну спільноту, потреби якої вони намагаються задовольнити.

Third Eye (StarHub Mobile, DDB Singapore, 2013)

Завершує цю добірку кампаній для людей з порушеннями зору сінгапурський телеком-провайдер StarHub Mobile. Він запросив усіх взяти участь у мікроволонтерському проєкті, присвяченому допомозі незрячим людям шляхом своєрідного «краудсорсингу зору». Це інноваційне рішення запропонувало допомогу тим, хто її потребував, і водночас зміцнило позиції StarHub, апелюючи до емоцій користувачів.

Джерело


Читайте також:

Доступний театр. Як у Києві адаптують вистави для незрячих глядачів.

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно».

Гра в бадмінтон із дроном замість волана: технологічне рішення для незрячих гравців.

Цукерки у формі молекул допоможуть незрячим учням вивчати хімію.

Теги: інклюзивністькреативсуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.