• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Креатив неурядових організацій у підтримку донорства

27 Лютого, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Неурядові організації відіграють значну роль у розбудові всіх аспектів суспільства, і сфера охорони здоров’я тут не виняток. Тому до Всесвітнього дня неурядових організацій, який відзначають 27 лютого ось уже восьмий рік поспіль, пропонуємо вашій увазі ряд креативних кампаній, мета яких – поінформувати населення про трансплантацію органів та популяризувати культуру донорства. Такий креатив у підтримку донорства варіюється від чорного гумору до колаборацій з померлими людьми, від фестивальних фільмів до пишних похоронів автомобіля.

Reborn (Reborn To Be Alive, Duval Guillaume Antwerp, 2013)

В інтернеті є повно зображень та відео, де люди ризикують своїм життям заради якоїсь дурні. Ці небезпечні дивацтва часто стають справжніми хітами. Але що як використати таку вірусну «популярність» заради чогось дійсно корисного? Що як взяти це дуркування і перетворити його на креатив у підтримку донорства органів? Таким чином малюнки стали принт-рекламою, відео стало соціальними роликами, а робити їх завдяки спеціально створеному генератору мемів міг абсолютно кожен.

Alive (Reborn To Be Alive, Duval Guillaume Antwerp, 2015)

Зараз окремий мобільний застосунок випускають до кожної великої події. А коли вона завершується, застосунок стає непотрібен, але часто так і лишається баластом на телефоні користувачів. Тому агенція попросила організаторів різноманітних заходів дати друге життя своїм застосункам, щоб знайти людей, готових дати друге життя своїм органам. У такий спосіб користувачі змогли дізнатися про трансплантацію органів та зареєструватися як донори.

Waiting. For Seven Years (Fürs Leben, Ogilvy Frankfurt, 2013)

У Франкфуртському аеропорту Міхаель Штапф чекав не на літак і не на автобус. Під’єднаний до установки діалізу, він, як і сім років тому, продовжував чекати на донорську нирку. У такий спосіб агенція підкреслила катастрофічну відмінність між кількістю людей, що очікують на трансплантацію, та кількістю людей, готових стати донорами.

Donated Voices (The National University Centre for Organ Transplantation, Mullenlowe Singapore, 2015)

Цей креатив у підтримку донорства було створено в колаборації з померлими людьми. Тобто послання кампанії змонтували зі старих записів покійних акторів озвучування, чиї родини дали на це дозвіл. Це стало доволі простим способом показати, що донорство органів дозволяє дати щось світові навіть після того, як вас не стане.

Corazon – Give Your Heart (Montefiore, John X Hannes USA, 2018)

Однойменний короткометражний фільм на 48 хвилин дебютував на кінофестивалі «Трайбека». Він розповів зворушливу історію дівчини, у якої відмовляє серце. А глядачі отримали можливість зареєструватися як донори органів, просто піднісши смартфон до грудей там, де відчутно пульс. Після цього можна було поглянути крізь об’єктив смартфона на постер фільму, і дівчина на ньому «оживала» і усміхалася донору.

Organ Donation Awareness (ABTO – Organ Transplant Association, Leo Burnett Sao Paulo, 2014)

Люди чомусь бувають сильніше шоковані закопуванням в землю розкішного авто, а не закопуванням в землю органів, які могли б врятувати чиїсь життя. Щоб змінити таке ставлення до донорства, агенція Leo Burnett залучила до участі в кампанії відомого та ексцентричного бразильського мільярдера Шикінью Скарпа. Той повідомив на своїй сторінці в Фейсбуці, що він планує урочисто поховати свій Бентлі на півмільйона доларів у дворі свого маєтку. Мовляв, це стилі древніх фараонів. Момент істини настав тоді, коли висвітлювати цю подію зібралися ЗМІ з усієї країни.

Джерело 1, 2, 3, 4, 5, 6

Теги: здоров'якреативсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.