• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

IKEA викотила капсули для сну на вулиці Парижу

6 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У Франції мережа IKEA викотила на паризькі вулиці вісім електровелосипедів, кожен із яких тягне за собою капсулу для сну, щоб жителі столиці могли трохи здрімнути у проміжок часу між 13:30 та 18:30. Ця мережа твердо переконана, що сон, і зокрема короткий денний сон, є дуже важливою річчю для хорошого самопочуття людини. Така «сонна активація» пропонує потенційним користувачам самим перевірити, наскільки зручними є капсули для сну IKEA, подрімавши в них всередині.

Відомо, що короткий сон є дуже корисною річчю для здоров’я і якихось десяти хвилин дрімоти достатньо, щоб поновити запаси енергії. Проте наразі Франції ще не досягла демократизація такого явища як мікроперерва на сон. Тому-то IKEA у цей час масового повернення до офісів і викотила на вулиці караван капсул NAP. Ці капсули IKEA містять все необхідне для сну, а припаркувати їх можна прямо під дверима офісу.

Звісно, що цій мережі є що запропонувати любителям поспати: матраци різної жорсткості, легкі літні та теплі зимові ковдри, ергономічні подушки та акустичні рішення. І весь цей асортимент, власне, і можна випробувати всередині капсул, здрімнувши там на кілька хвилин, щоб відновити свою енергію та увагу.

Щоб отримати можливість випробувати таку капсулу для сну, користувачам потрібно було поділитися історією або твітом, де згадується @IKEAfrance (в Instagram) або IKEA_france (в Twitter) і який іде з хештегом #lasiesteIKEA. Отримавши підтвердження, що користувач дійсно має намір скористатися такою «сієстою», водій-велосипедист вирушить до замовника. Після цього людина отримує можливість впродовж 30 хвилин проїхатися в капсулі-причепі, чого цілком достатньо для короткого power nap, щоб трохи перепочити

@IKEA_France vous livre du sommeil😍#LaSiesteIKEA pic.twitter.com/WLfu7CoZa4

— J.D.luffy (@tomsDlu) August 31, 2021

On refait la même chose tous les jours ? J’ai passé ma meilleure micro-sieste juste devant le bureau ! #lasiesteikea Tack @IKEA_France ! pic.twitter.com/D1xQ5gT593

— DΛVID (@DavHighTech) September 2, 2021

Джерело


Дивіться також:

Майже Воллі: робот IKEA намагається врятувати планету.

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку.

IKEA зображає домівки як крихітні (і екологічні) всесвіти.

Теги: IKEAмаркетинг і комунікаціїпсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.