Конкурс International ANDY Awards, який проводиться в Нью-Йорку, спільно з креативною агенцією Pereira O’Dell створив відео Face The Future, у якому спробував відтворити «обличчя реклами». Зібравши воєдино обличчя журі різних років, ця організація продемонструвала, як із часом змінювався її суддівський склад.
Такий експеримент є продовженням розпочатої минулого року однойменної ініціативи, покликаної сформувати нове мультикультуральне покоління лідерів рекламної індустрії. Відео було створене, щоб підкреслити, як важливо, щоб символічне обличчя реклами точніше передавало те, якими є сучасні рекламісти.
Технологія в технології в технології…
Навіть сама креативна команда, що створила цей фільм, складається з креативників, які походять з різних куточків світу: Бразилія, Колумбія, Нова Зеландія та Південно-Африканська Республіка.
Задіявши штучний інтелект, фото всіх учасників журі за кожен рік було об’єднано в одне обличчя, яке відображає всю групу. Потім такий збірний образ за допомогою технології діпфейків було «почеплено» на актора, щоб створити живе обличчя індустрії. Всі ці збірні образи, діпфейки, заміна обличчя та всієї голови актора – це одна технологія всередині другої, яка всередині третьої.
Так рік за роком фотографії журі ANDY Awards були оброблені та підсумовані, щоб створити персоніфікований графік того, як еволюціонувало обличчя реклами.
Портретна інфографіка
Пі Джей Перейра, очільник Pereira O’Dell та голова журі ANDY Awards, пояснив: «Це відео є практично інфографікою, яку можна роздивлятися покадрово. Вона допомагає нам побачити, який прогрес за цей час відбувся в індустрії та як багато ми ще маємо зробити. Ця перспектива важлива, адже наш експеримент з підготовки лідерів має принести свої плоди лише років через десять. Сподіваємося, наша ініціатива та ініціативи інших агенцій та організацій наблизять нас ще на крок до справжньої інклюзивності та мультикультуральності в рекламній індустрії».
Останнім часом заклики про підтримку мультикультуральності лунають як ніколи голосно. Тому мета ANDY Awards – піднести дзеркало до обличчя індустрії реклами і показати, що прогрес в цій сфері цілком можливий.
«По суті, ми просимо всіх зазирнути разом із нами в майбутнє і долучитися до загальної справи, щоб створити індустрію, яка правдиво відображала б усіх нас», – додала Джина Грілло, президентка ADVERTISING Club of New York, материнської організації ANDY Awards.
Схожу технологію було використано свого часу організацією Feeding America, щоб згенерувати збірне обличчя людини, яка змушена звертатися по допомогу до продовольчих банків.