• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

31 Жовтня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії
Share on FacebookShare on Twitter

У світі, де онлайн став нашою другою реальністю, ми часто забуваємо, як це — спілкуватися наживо. Челендж «(Ла)гідна офлаїнізація» — це проєкт, створений спільно з українським стартапом Quests Inc та благодійним фондом «Гуманітарні сили України». Його мета — показати, що офлайн-активності можуть бути не тільки цікавими, але й корисними для суспільства, об’єднуючи людей заради підтримки Сил Оборони України.

Як працює (ла)Гідна офлаїнізація

Челендж відкритий для всіх, хто хоче організовувати або брати участь у квестах — тематичних заходах, що проходять у реальному житті. Місія проста: об’єднувати людей через офлайн-події, роблячи внесок у спільну перемогу України. Організатори події можуть обрати будь-яку тему або формат, який їм до вподоби, а система автоматично додає до події благодійну банку від фонду «Гуманітарні сили України».

За активність учасники отримують бали: за відвідування кожного квесту — 25 балів, за створення події — 50 балів. Кошти, зібрані під час квестів, автоматично фіксуються, а рейтинг учасників відображається у спеціальній таблиці лідерів. Челендж націлений мотивувати спільноту не лише зустрічатись офлайн, а й робити це свідомо, з метою підтримки потреб української армії.

«Ми нещодавно завершили тестування нових функцій і активно розповідаємо про ініціативу. Вже зібрано перші 12 тис. грн через різні активності. Наприклад, під час одного з квестів було зібрано майже 5 тис. грн за вечір. Наша мета — побачити, як швидко можна закрити збір на першу машину для ЗСУ, і надалі залучити українську діаспору до підтримки таких заходів», – розповідає Оля, співзасновниця та СЕО Quests Inc.

Як виникла ідея челенджу

З початком повномасштабного вторгнення стало очевидно, що тільки спільні зусилля можуть допомогти подолати емоційні, економічні та соціальні труднощі. Саме тоді в засновників з’явилась ідея створити простір для об’єднання спільноти заради спільної мети.

Іван, співзасновник, зазначає «У мене є благодійна організація, і ми часто проводимо збори на різні бригади, автівки та дрони. Помітили, що останнім часом збори йдуть все важче і важче. І тому, дивлячись на цю тенденцію, ми хотіли знайти нові способи мотивувати суспільство донатити на ЗСУ».

«Ми хочемо поширювати культуру усвідомленого офлайн-спілкування. Соціалізація — це базова потреба, яку варто плекати, особливо зараз. Наша мета — показати, що офлайн-активності можуть стати новим форматом для встановлення зв’язків, і водночас допомогти суспільству впоратися зі складнощами, які виникають на цьому шляху.

Назва нашого кемпейну натхненна змінами, які ми вже побачили в суспільстві. Так само як ми адаптувалися до української мови, ми хочемо, щоб люди адаптувалися до спілкування в офлайні. Цей процес має бути поступовим, але стабільним — як повернення до коріння», – ділиться метою створення Оля.

Що отримують учасники

Учасники, які зберуть найбільше балів, отримають можливість взяти участь в серії ексклюзивних подій з цікавими активностями та секретними гостями. Після кожної події таблиця лідерів буде оновлюватися, тоді всі матимуть можливість знову змагатися за запрошення на наступний захід. А топ-20 організаторів і найактивніших учасників отримають спеціальні подарунки від партнерів та Quests Inc.

Про географію челенджу Оля зазначає: «І хоч наразі з усіх міст найбільш активний Київ, наш проєкт не має географічних обмежень. Якщо поряд з вами ще немає створених активностей — це чудова нагода стати першим і відкрити нове місто для квестів. Ми раді підтримати такі ініціативи та розповісти про них у соціальних мережах, щоб надихати інших долучатися».

Щоб взяти участь у челенджі та підтримати Збройні сили України, потрібно зареєструватися в застосунку за посиланням.

Хто організатори челенджу

Quests Inc — український стартап, що створює офлайн соціальну мережу, яка поєднує людей через спільні активності за інтересами. Платформа сприяє формуванню соціальних зв’язків і осмисленому спілкуванню, дозволяючи користувачам створювати спогади та взаємодіяти в реальному житті.

Благодійний фонд «Гуманітарні сили України» з перших днів повномасштабного вторгнення допомагає військовим, людям на деокупованих територіях, дітям та літнім людям. Їхній основний фокус зараз — це забезпечення автівками фронту.

Теги: благодійністькреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.