У світі, де онлайн став нашою другою реальністю, ми часто забуваємо, як це — спілкуватися наживо. Челендж «(Ла)гідна офлаїнізація» — це проєкт, створений спільно з українським стартапом Quests Inc та благодійним фондом «Гуманітарні сили України». Його мета — показати, що офлайн-активності можуть бути не тільки цікавими, але й корисними для суспільства, об’єднуючи людей заради підтримки Сил Оборони України.
Як працює (ла)Гідна офлаїнізація
Челендж відкритий для всіх, хто хоче організовувати або брати участь у квестах — тематичних заходах, що проходять у реальному житті. Місія проста: об’єднувати людей через офлайн-події, роблячи внесок у спільну перемогу України. Організатори події можуть обрати будь-яку тему або формат, який їм до вподоби, а система автоматично додає до події благодійну банку від фонду «Гуманітарні сили України».
За активність учасники отримують бали: за відвідування кожного квесту — 25 балів, за створення події — 50 балів. Кошти, зібрані під час квестів, автоматично фіксуються, а рейтинг учасників відображається у спеціальній таблиці лідерів. Челендж націлений мотивувати спільноту не лише зустрічатись офлайн, а й робити це свідомо, з метою підтримки потреб української армії.
«Ми нещодавно завершили тестування нових функцій і активно розповідаємо про ініціативу. Вже зібрано перші 12 тис. грн через різні активності. Наприклад, під час одного з квестів було зібрано майже 5 тис. грн за вечір. Наша мета — побачити, як швидко можна закрити збір на першу машину для ЗСУ, і надалі залучити українську діаспору до підтримки таких заходів», – розповідає Оля, співзасновниця та СЕО Quests Inc.
Як виникла ідея челенджу
З початком повномасштабного вторгнення стало очевидно, що тільки спільні зусилля можуть допомогти подолати емоційні, економічні та соціальні труднощі. Саме тоді в засновників з’явилась ідея створити простір для об’єднання спільноти заради спільної мети.
Іван, співзасновник, зазначає «У мене є благодійна організація, і ми часто проводимо збори на різні бригади, автівки та дрони. Помітили, що останнім часом збори йдуть все важче і важче. І тому, дивлячись на цю тенденцію, ми хотіли знайти нові способи мотивувати суспільство донатити на ЗСУ».
«Ми хочемо поширювати культуру усвідомленого офлайн-спілкування. Соціалізація — це базова потреба, яку варто плекати, особливо зараз. Наша мета — показати, що офлайн-активності можуть стати новим форматом для встановлення зв’язків, і водночас допомогти суспільству впоратися зі складнощами, які виникають на цьому шляху.
Назва нашого кемпейну натхненна змінами, які ми вже побачили в суспільстві. Так само як ми адаптувалися до української мови, ми хочемо, щоб люди адаптувалися до спілкування в офлайні. Цей процес має бути поступовим, але стабільним — як повернення до коріння», – ділиться метою створення Оля.
Що отримують учасники
Учасники, які зберуть найбільше балів, отримають можливість взяти участь в серії ексклюзивних подій з цікавими активностями та секретними гостями. Після кожної події таблиця лідерів буде оновлюватися, тоді всі матимуть можливість знову змагатися за запрошення на наступний захід. А топ-20 організаторів і найактивніших учасників отримають спеціальні подарунки від партнерів та Quests Inc.
Про географію челенджу Оля зазначає: «І хоч наразі з усіх міст найбільш активний Київ, наш проєкт не має географічних обмежень. Якщо поряд з вами ще немає створених активностей — це чудова нагода стати першим і відкрити нове місто для квестів. Ми раді підтримати такі ініціативи та розповісти про них у соціальних мережах, щоб надихати інших долучатися».
Щоб взяти участь у челенджі та підтримати Збройні сили України, потрібно зареєструватися в застосунку за посиланням.
Хто організатори челенджу
Quests Inc — український стартап, що створює офлайн соціальну мережу, яка поєднує людей через спільні активності за інтересами. Платформа сприяє формуванню соціальних зв’язків і осмисленому спілкуванню, дозволяючи користувачам створювати спогади та взаємодіяти в реальному житті.
Благодійний фонд «Гуманітарні сили України» з перших днів повномасштабного вторгнення допомагає військовим, людям на деокупованих територіях, дітям та літнім людям. Їхній основний фокус зараз — це забезпечення автівками фронту.