• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Гламур та реальність: Dove показує зворотний процес створення селфі

22 Квітня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ми схильні вірити тому, що бачимо. І для жінок та дівчат це поступово стає чималою проблемою. Селфі починають все менше й менше нагадувати реальність завдяки новим численним інструментам на кшталт фотошопу. Все це сильно б’є по самооцінці. А за рік пандемії, коли всі проводили так багато часу в соцмережах, проблема лише поглибилася. Тому бренд Dove і агенція Ogilvy продовжили свою боротьбу за реалістичні стандарти краси у новій кампанії, де вони показали зворотний процес створення сильно відретушованого селфі.

Розпочинається кампанія Dove роликом під назвою Reverse Selfie, в якому ми бачимо фото молодої жінки, опубліковане в соцмережі. А потім кожна дія прокручується у зворотному порядку, крок за кроком скасовуючи все, що було зроблено з цим селфі, аж доки ми не бачимо справжнє обличчя ще зовсім юної дівчини.

Спочатку щезає фільтр, який додає неправдоподібно пишні та ідеально укладені кучері. Потім – редагування підборіддя, носа, очей. Далі повертаються видалені з фото родимки та вугрі. Наступними «здуваються» до свого нормального розміру губи. Потім лак та макіяж, нанесені перед тим, як зробити фото, втягуються назад до флаконів та балончиків. І зрештою перед нами постає дівчина-підліток.

Наприкінці відео глядачам пропонують ознайомитися з матеріалами, які допоможуть батькам та вчителям провести з підлітками розмову про селфі: dove.com/confidence.

Грейс, дівчина, яка виступила в головній ролі у відео про «зворотний селфі», була обрана на цю роль ще й тому, що вона особисто зіткнулася з проблемою, висвітленою в цій кампанії Dove. А фото, яке ми бачимо в ролику з усіма його редакціями, було для автентичності дійсно створене в застосунку для ретушування, який зараз використовується мільйонами дівчат.

Від реклами до селфі

Алессандро Манфреді, виконавчий віцепрезидент Dove, зазначив: «П’ятнадцять років тому ми створили відео Evolution, щоб торкнутися проблеми ретушування фото в рекламі. Наше нове відео знову повертається до питання цифрового викривлення зображень, але цього разу в центрі уваги опинилися застосунки для ретушування. Зараз, коли соцмережі стали частиною нашого повсякдення, ми спостерігаємо це все частіше й частіше. А інструментами, які колись були доступні лише професіоналам, зараз постійно послуговуються зовсім молоді дівчата. Дівчата з усього світу відчувають той тиск, що спонукає їх редагувати та викривляти свою зовнішність, щоб створити якусь недосяжну в реальному житті «досконалість». Після року, проведеного перед екранами, настав час діяти. Dove прагне привернути увагу до цієї проблеми і допомогти батькам та вчителям навчити дітей позитивнішій поведінці в соцмережах».

А Деніел Фішер, креативний директор бренда Unilever в агенції Ogilvy, так прокоментував цю кампанію: «На момент випуску відео Evolution найшкідливішою річчю для жіночої самооцінки вважалася індустрія краси. Але відтоді світ змінився, і зараз найбільшу небезпеку становлять вже соцмережі та ретушування селфі. Мало хто говорить про це. Але як батько двох дівчат я сподіваюся, що нашій кампанії таки вдасться щось змінити».

Джерело

Теги: психологіясуспільствофото

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.