Перед одним з найважливіших самітів нашого часу – COP26 – організація Greenpeace запустила кампанію під назвою Haters Gon’ Hate.
Її мета – просвітити людей щодо транспорту майбутнього, яким послуговуватиметься суспільство, що досягло вуглецевої нейтральності. Відео із сатиричним сценарієм дозволяє нам зазирнути у ідилічне майбутнє, як його уявляє Greenpeace, щоб побачити утопію із зеленими містами, де всі щасливі.
Ну, майже всі…
Ненависники існують у всі часи, і навіть найкращий варіант майбутнього них не позбавлений. Ці ненависники з відео є тими небагатьма, хто сумуватиме за часами бензинових двигунів, широчезних магістралей та величезних автомобілів. Всі ті речі, яких цим хейтерам так не вистачає, є, власне, тим, чого треба позбутися, щоб уможливити вуглецево-нейтральне майбутнє, до якого прагне решта людства.
Своєю кампанією Haters Gon’ Hate від агенції UltraSuperNew організація Greenpeace сподівається зчинити тиск на автомобілебудівників, щоб ті до настання 2030 року відмовилися від бензинових двигунів і стали випускати виключно електричний транспорт.
Деніел Рід, речник Greenpeace Japan, пояснює: «Кліматична криза зчиняє хаос у нашому житті, як ми вже могли бачити цього літа. І те, як ми на неї відреагуємо у різних аспектах нашого життя, становитиме величезний вплив на наше майбутнє. Перед нами зараз постала можливість створити майбутнє з дійсно зеленим транспортом, втіливши у життя те видіння, яке ми показали. Чого б ми не досягли, деякі люди лишатимуться супротивниками цього. Але це не повинно втримувати нас від відмови від двигунів внутрішнього згоряння на шляху до безвуглецевого майбутнього. Транспорт продукує майже 25% від усіх викидів парникових газів. Тому ми повинні до 2030 року припинити продаж нових автомобілів, що працюють на викопному пальному. Greenpeace закликає уряди та корпорації до вуглецевої нейтральності, щоб показане нами ідилічне майбутнє стало реальністю в 2051 році».
Читайте також:
Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату.
Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти.
Морська тема в екодизайні: дах із човнів, підводні скульптури та робот, що прибирає пляжі.
Десять дизайнерських проєктів, покликаних зробити Олімпіаду в Токіо 2020 найекологічнішою.