Спеціальні шпалери на екрані смартфону містять в собі QR-код сертифікату. Вони допомагають футбольним фанатам швидше потрапити на стадіон, значно прискорюючи обов’язкову на вході перевірку сертифікатів про вакцинацію.
Цього літа у Франції запровадили обов’язкову перевірку сертифікатів про вакцинацію для допуску в будь-яке місце, де збираються понад 50 людей.
Відтоді минуло кілька місяців, але ця постанова лишається чинною і завдає чимало клопоту футбольним фанатам. Адже перш ніж продемонструвати свій електронний сертифікат, його спершу ще треба знайти у смартфоні. Тобто з огляду на кількість вболівальників, останні в черзі просто ризикують пропустити початок матчу.
Тому французький футбольний клуб Red Star і запустив кампанію під назвою Pass-Passe, щоб спростити для своїх фанатів вхід на стадіон і водночас дати їм можливість продемонструвати, за кого вони вболівають.
Pass-Passe є простим і дотепним рішенням для прискорення просування черги. QR-код сертифікату про вакцинацію вбудовується в шпалери для екрану смартфона, витримані в кольорах клубу. Загалом варіантів пропонується три: символіка клубу, розмітка футбольного поля та характерний фасад будівлі Planète Z, вікна якої виходять прямо на стадіон.
Стадіонами це все не обмежується, оскільки фанати Red Star можуть завдяки цим шпалерам без зволікань показувати свій сертифікат про вакцинацію на вході в ресторани, бари, кінотеатри та інші заклади, які цього вимагають.
Інструкцію зі створення таких шпалер можна знайти у інстаграм-акаунті клубу.
Концепція кампанії належить агенції BETC.
Читайте також:
Символи українських міст закликають українців вакцинуватися.
Аргумент від протилежного: напис на катафалку закликає не вакцинуватися.