• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Екологічний раціон: Швеція закликає харчуватися, як шведи (якщо ви не хочете їсти людятину)

19 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція McCann Stockholm спільно зі Swedish Food Federation запустила кампанію з провокативною назвою Eat A Swede.

Ця кампанія ставить за мету спонукати до обговорення екології в контексті спроб нагодувати постійно примножуване населення світу, адже очікується, що до 2050 року нас на планеті буде вже 10 мільярдів. Swedish Food Federation переконана у необхідності рішучих змін, щоб задовольнити потреби населення в харчуванні, не виснаживши остаточно ресурси планети. Однією з таких змін є рішення харчуватися, «як шведи», наслідуючи корисний для здоров’я раціон та екологічні практики, властиві жителям цієї країни.

У відеоролику, яким супроводжується кампанія, в головній ролі виступив актор Александр Скарсгард. Це сатиричне відео інформує про глобальну нестачу продовольства і водночас пропагує шведські практики сталого розвитку як рішення цієї проблеми.

Швеція дійсно може похвалитися своїми передовими екологічними практиками, оскільки її стандарти гуманного тваринництва є чи не найкращими у світі, антибіотики в шведській харчовій промисловості майже не використовуються, а застосування пестицидів суворо регулюється. Відповідно й проблема ожиріння, яка стала такою нагальною серед населення США та Великобританії, шведів великою мірою оминула.

Ларс Аппельквіст, голова Swedish Food Federation, яка представляє інтереси 800 харчових компаній Швеції, наголошує на тому, що сталий розвиток є одним із найгостріших питань нашого часу як для виробників, так і для споживачів.

Тон ролика є, звісно, сатиричним. Зрештою, ми, як суспільство, ще не готові їсти людятину, навіть якщо мова йде про вирощену в лабораторії клітинну культуру. Але, на щастя, як стверджує Swedish Food Federation, вирішити проблему нестачі продовольства можна й у інший спосіб, перейшовши на так зване «швеганство».

На сайті своєї кампанії Федерація наводить конкретні приклади того, як відомі шведські продовольчі компанії (Arla, The Absolut Company, Oatly тощо) успішно впроваджують у себе сталі практики. Цей сайт також наводить факти про продовольчу індустрію Швеції, якій, зокрема, вдалося перейти на майже безвідходний цикл роботи і забезпечити себе зеленою електроенергією на 99%.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Бренд рослинного м’яса випустив до Гелловіну бургер зі смаком «людятини».

Теги: екологіясталий розвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.