Агенція McCann Stockholm спільно зі Swedish Food Federation запустила кампанію з провокативною назвою Eat A Swede.
Ця кампанія ставить за мету спонукати до обговорення екології в контексті спроб нагодувати постійно примножуване населення світу, адже очікується, що до 2050 року нас на планеті буде вже 10 мільярдів. Swedish Food Federation переконана у необхідності рішучих змін, щоб задовольнити потреби населення в харчуванні, не виснаживши остаточно ресурси планети. Однією з таких змін є рішення харчуватися, «як шведи», наслідуючи корисний для здоров’я раціон та екологічні практики, властиві жителям цієї країни.
У відеоролику, яким супроводжується кампанія, в головній ролі виступив актор Александр Скарсгард. Це сатиричне відео інформує про глобальну нестачу продовольства і водночас пропагує шведські практики сталого розвитку як рішення цієї проблеми.
Швеція дійсно може похвалитися своїми передовими екологічними практиками, оскільки її стандарти гуманного тваринництва є чи не найкращими у світі, антибіотики в шведській харчовій промисловості майже не використовуються, а застосування пестицидів суворо регулюється. Відповідно й проблема ожиріння, яка стала такою нагальною серед населення США та Великобританії, шведів великою мірою оминула.
Ларс Аппельквіст, голова Swedish Food Federation, яка представляє інтереси 800 харчових компаній Швеції, наголошує на тому, що сталий розвиток є одним із найгостріших питань нашого часу як для виробників, так і для споживачів.
Тон ролика є, звісно, сатиричним. Зрештою, ми, як суспільство, ще не готові їсти людятину, навіть якщо мова йде про вирощену в лабораторії клітинну культуру. Але, на щастя, як стверджує Swedish Food Federation, вирішити проблему нестачі продовольства можна й у інший спосіб, перейшовши на так зване «швеганство».
На сайті своєї кампанії Федерація наводить конкретні приклади того, як відомі шведські продовольчі компанії (Arla, The Absolut Company, Oatly тощо) успішно впроваджують у себе сталі практики. Цей сайт також наводить факти про продовольчу індустрію Швеції, якій, зокрема, вдалося перейти на майже безвідходний цикл роботи і забезпечити себе зеленою електроенергією на 99%.
Читайте також:
Бренд рослинного м’яса випустив до Гелловіну бургер зі смаком «людятини».