• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Dole перетворює купи сміття на медіаканал про марнування їжі

23 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Годі й шукати переконливіший медіаканал для послання про марнування їжі, ніж купи сміття, де пакети та урни забиті харчовими відходами. Тому новий етап кампанії Malnutrition Labels від Dole розгорнувся саме навколо сміттєбаків.

Перший етап цієї кампанії розпочався в лютому цього року. До нього входила інфографіка, що імітувала таблиці харчової цінності, які можна побачити на пакуванні продуктів. От тільки такі таблиці містили інформацію про продовольчі проблеми світу: ожиріння, малозабезпеченість та недоїдання. Тоді ця інфографіка розміщувалася на велетенських білбордах. А зараз вона опановує новий медіаканал – пакети для сміття, урни та сміттєвози на вулицях Нью-Йорка.

Цей новий етап кампанії Dole був реалізований агенцією Lanfranco & Cordova. Водночас із його запуском Dole Sunshine Company опублікувала результати свого опитування, які виявили значний брак обізнаності щодо того, як марнування їжі впливає на проблему голоду у світі.

Як показало опитування, більше третини американців навіть не намагаються зменшити кількість їжі, яка ними викидається. А оскільки в Америці вересень було оголошено Місяцем боротьби з голодом, кампанія Dole ставить за мету просвітницьку роботу і заклик до дій, інформуючи людей про статистику марнування їжі і наслідки цього для вразливих груп населення.

П’єр Луїджі Сигізмонді, президент Dole Food & Beverages Group, заявив: «Ми переконані, що якісне харчування – право людини. Воно, подібно до сонячного світла, має бути доступним для всіх. Проте по всьому світу, навіть у розвинених країнах, це не так через ту невідповідність, яка існує між їжею (тим, що виробляється) і харчуванням (тим, що доступне для споживання). Тому просвітницька робота серед споживачів і заходи для применшення марнування їжі є вкрай важливою частиною нашої місії до 2025 року забезпечити якісним харчуванням один мільярд людей».

А Роландо Кордова, співзасновник та старший креативний директор агенції Lanfranco & Cordova, додає: «В такому місті як Нью-Йорк ми постійно уникаємо дивитися на купи сміття, які чи не кожен день оточують нас. Саме простота цієї ідеї є тим, що спонукає людей зупинитися, поглянути і замислитися про наслідки марнування їжі в цьому місті».

Частиною кампанії є «безвідходні» рецепти від шеф-кухарів City Harvest. Ці рецепти, зокрема, і здоровому харчуванню сприяють.

Джерело


Читайте також:

Організація Feeding America створила «обличчя голоду» за допомогою нейромережі.

Кулінарна книга від IKEA перетворює залишки їжі в інгредієнти для нових страв.

Теги: соціальна рекламасталий розвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.