Годі й шукати переконливіший медіаканал для послання про марнування їжі, ніж купи сміття, де пакети та урни забиті харчовими відходами. Тому новий етап кампанії Malnutrition Labels від Dole розгорнувся саме навколо сміттєбаків.
Перший етап цієї кампанії розпочався в лютому цього року. До нього входила інфографіка, що імітувала таблиці харчової цінності, які можна побачити на пакуванні продуктів. От тільки такі таблиці містили інформацію про продовольчі проблеми світу: ожиріння, малозабезпеченість та недоїдання. Тоді ця інфографіка розміщувалася на велетенських білбордах. А зараз вона опановує новий медіаканал – пакети для сміття, урни та сміттєвози на вулицях Нью-Йорка.
Цей новий етап кампанії Dole був реалізований агенцією Lanfranco & Cordova. Водночас із його запуском Dole Sunshine Company опублікувала результати свого опитування, які виявили значний брак обізнаності щодо того, як марнування їжі впливає на проблему голоду у світі.
Як показало опитування, більше третини американців навіть не намагаються зменшити кількість їжі, яка ними викидається. А оскільки в Америці вересень було оголошено Місяцем боротьби з голодом, кампанія Dole ставить за мету просвітницьку роботу і заклик до дій, інформуючи людей про статистику марнування їжі і наслідки цього для вразливих груп населення.
П’єр Луїджі Сигізмонді, президент Dole Food & Beverages Group, заявив: «Ми переконані, що якісне харчування – право людини. Воно, подібно до сонячного світла, має бути доступним для всіх. Проте по всьому світу, навіть у розвинених країнах, це не так через ту невідповідність, яка існує між їжею (тим, що виробляється) і харчуванням (тим, що доступне для споживання). Тому просвітницька робота серед споживачів і заходи для применшення марнування їжі є вкрай важливою частиною нашої місії до 2025 року забезпечити якісним харчуванням один мільярд людей».
А Роландо Кордова, співзасновник та старший креативний директор агенції Lanfranco & Cordova, додає: «В такому місті як Нью-Йорк ми постійно уникаємо дивитися на купи сміття, які чи не кожен день оточують нас. Саме простота цієї ідеї є тим, що спонукає людей зупинитися, поглянути і замислитися про наслідки марнування їжі в цьому місті».
Частиною кампанії є «безвідходні» рецепти від шеф-кухарів City Harvest. Ці рецепти, зокрема, і здоровому харчуванню сприяють.
Читайте також:
Організація Feeding America створила «обличчя голоду» за допомогою нейромережі.
Кулінарна книга від IKEA перетворює залишки їжі в інгредієнти для нових страв.