Австралійський веганський бренд Pepita’s минулого тижня випустив новий вид морозива. Це морозиво є абсолютно чорнильно чорним. Смакує таке морозиво вочевидь непогано, адже за ці кілька днів воно встигло здобути шалену популярність, що є хорошою новиною не лише для цього конкретного бренду.
Чорне морозиво Pepita’s було створене як спосіб привернути увагу громадськості до урядової ліцензії PEP11 (Petroleum Exploration Permit 11), яка дозволила розробку газонафтових родовищ вздовж сіднейського узбережжя.
Як пояснює команда Pepita’s, буріння океанського дна забруднюватиме води, порушить місцеву екосистему і зашкодить довкіллю. А разом із довкіллям це зашкодить і бізнесу на кшталт їхнього. Хіба ж хтось ходитиме на забруднені промисловістю пляжі? І хіба хтось їстиме там морозиво?
Чорне морозиво Pepita’s стало ініціативою бренда, щоб допомогти громадській організації Surfrider Foundation, яка веде просвітницьку роботу щодо наслідків PEP11. А оскільки засновники Pepita’s – кондитери, допомогти вони вирішили, задіявши те, на чому вони найкраще знаються.
Подив і просвітництво
«Коли ви обираєте морозиво, його колір і смак зазвичай невіддільні одне від одного. Ми хотіли привернути увагу людей, порушивши цей взаємозв’язок. Чорне морозиво – це візуальний шок. Його мета – спровокувати обговорення того, що ставить під загрозу наші пляжі та наш спосіб життя. Звісно, команда Pepita’s старанно обирала інгредієнти, щоб смакувало таке морозиво чудово. Але його чорний колір людей дійсно спантеличує», – пояснив Макс Гуена, співзасновник активістської агенції All Good Collective, яка працювала над цією кампанією.
Поява в продажу такого морозива була приурочена до моменту, коли в Австралійському парламенті висунули законопроєкт, який однозначно скасував би PEP11. Разом із просвітницькими форумами Surfrider Foundation ця кампанія викликала жваве обговорення в соціальних медіа. Наразі до неї долучаються дедалі більше ритейлерів, які продають в своїх магазинах це чорне морозиво.
«Це був цікавий м’який запуск. Ми бачили реакцію людей, коли ті приходили купити морозива. Чорне їх і інтригувало, і трохи лякало. Але коли його скуштували, воно швидко стало фаворитом публіки», – розповідає один із засновників Pepita’s.
Впродовж наступних трьох місяців Pepita’s планує випустити сім різних смаків чорного морозива, всі прибутки від продажу якого підуть на кампанію Surfrider Foundation #STOPPEP11.
А на пакуванні цього морозива міститься QR-код, що веде на сторінку онлайн-петиції, яка має посприяти ухваленню заборонного законопроєкту.
Що й казати, це морозиво – набагато серйозніше, ніж морозиво зі смаком макаронів з сиром…