• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Більшість українців сумує за живим спілкуванням під час дистанційного навчання. Опитування Viber

9 Вересня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Більшість українців сумує за живим спілкуванням під час дистанційного навчання. Опитування Viber
Share on FacebookShare on Twitter

Напередодні нового навчального року, у спільноті Viber Україна з  понад 3 мільйонами підписників було проведено опитування, у рамках якого вдалося дізнатися ставлення українців до різних форматів навчання. В опитуванні взяли участь понад 76 тисяч користувачів.

Карантин змінив ставлення багатьох українців до навчання. Більшості вдалося пристосувалися до незвичних технологій, проте перейти в діджитал у всіх повністю не вийшло. Ставлення учнів та батьків до віддаленого навчання залишається суперечливим.

За підсумками опитування, яке було проведено компанією Viber серед українців, 82% респондентів вважають, що традиційне навчання у класі є найефективнішим. Іще 12% задоволені змішаною формою (поєднанням навчання в класі та віддалено), і лише 6% надають перевагу онлайн формату навчання.

У спільноті Viber Україна користувачів запитали, чи відчувають вони зв’язок з класом чи групою під час дистанційного навчання. Більшість українців, 65%, відповіли, що їм дещо не вистачає живого спілкування, а 21% зазначили, що дуже сумують за офлайн спілкуванням під час навчання. Для порівняння, лише 14% відповіли, що відчувають достатній зв’язок зі своєю групою чи класом і під час дистанційного навчання.

З приходом пандемії, месенджери стали найзручнішим способом комунікації між учнями та вчителями на період дистанційного навчання.

Для більшості українців, 65%, Viber перш за все слугує для переписки з  однокласниками, вчителями, батьками та загалом організації навчання. Близько третини опитаних зазначили що використовують месенджер і для спілкування, і для онлайн уроків, і аби надсилати та отримувати домашні завдання.

«Віртуальні та онлайн-класи змінили організацію процесу навчання. Ми раді, що Viber є одним із найпопулярніших додатків, який об’єднує всіх учасників освітнього процесу і допомагає підтримувати спілкування. Це велика відповідальність для нас — створювати легкий та зручний спосіб комунікації для учнів, батьків та вчителів, аби вони могли якнайкраще організувати навчальний процес», — прокоментував Атанас Райков, старший директор EMENA у Rakuten Viber.


Читайте також:

Місто в Техасі наочно пояснило свій бюджет за допомогою LEGO

«Чесне тілесне»: презентація зіну про тілесність

Теги: інтернетнавчанняринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.