• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Арт-колектив MSCHF тролить бренди своїм використанням чужих логотипів

26 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Арт-колектив MSCHF ніколи не впускає шансу зробити провокаційну заяву: чи це будуть «кросівки Сатани», зроблені з Nike, а чи колективно пілотований робопес із (поки що просто пейнтбольною) рушницею в мистецький галереї.

Нещодавня акція цих сатиричних креативників заводить їх доволі далеко непевною стежкою порушення законів про авторське право. В рамках свого Cease & Desist Grand Prix арт-колектив MSCHF випустив світшоти в стилі, типовому для вболівальників автоперегонів. Але зобразили на них креативники логотипи восьми найвпізнаваніших компаній світу.

У такий спосіб MSCHF вирішили подражнити компанії Coca-Cola, Disney, Amazon, Tesla, Subway, Microsoft, Walmart і Starbucks.

Щоб додати азарту такому заходу, креативники запропонували своїй аудиторії «проголосувати», яка компанія, на їх думку, першою пред’явить MSCHF вимогу про припинення протиправних дій (Cease & Desist Order). Для цього треба купити товар із відповідним логотипом.

Тому, хто вгадає корпорацію із найспритнішими юристами, в якості призу буде надіслано кепку з логотипом MSCHF, переробленим так, щоб імітувати ще один іконічний логотип — логотип виробника шин Pirelli.

А тим, хто побоюється встрягати в суперечку між креативниками та корпораціями, арт-колектив MSCHF гарантує, що всі ці з’ясування стосунків їх аж ніяк не зачеплять, оскільки, на відміну від ініціаторів такої акції, покупці «жодним чином не є винуватцями або співучасниками і юридичні наслідки їм не загрожують».

Наразі всі ці провокаційні світшоти вже розпродані, але переглянути всю трольську колекцію можна на сайті проєкту.

Співзасновник MSCHF Деніел Грінберг так пояснив задум арт-колективу: «Ми обрали компанії, які є достатньо великими, щоб зазіхання на їх авторські права були помітними. До того ж ці компанії добре відомі своїми численними позовами до суду. Ми особисто, наприклад, з очевидних причин очікуємо, що лідером цих перегонів буде компанія Disney. Вимоги про припинення протиправних дій ми отримуємо постійно, тому ми й вирішили скористатися ними як своєрідним робочим матеріалом. Загалом, авторські права в Америці надають неабиякі привілеї великим корпораціям, утискаючи креативність менш відомих митців та малого бізнесу».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Відомі логотипи в шести різних стилях графічного дизайну.

50 запитань клієнту під час розробки логотипу.

Теги: авторські правабізнесгуморлоготиписуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.