• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Американські незалежні книготорговці організували «коробковий» протест проти Amazon

23 Жовтня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
amazon-protest-small-bookstores-2020
Share on FacebookShare on Twitter

У США невеличкі книжкові магазини по всій країні об’єдналися в рамках out of home-кампанії проти Amazon. Трюк з репертуару емпіричного маркетингу засновано на використанні в якості інструменту тролінгу картонних коробок, дуже схожих на упаковку гіганта інтернет-торгівлі.

Такий протест проти Amazon під назвою #BoxedOut в інтересах Американської асоціації книготорговців організувала рекламна агенція DCX Growth Accelerator.

Креативники заклеїли вітрини книжкових крамниць у Нью-Йорку, Вашингтоні та Лос-Анджелесі плакатами з проникливими гаслами на кшталт: «У нас безкоштовний WiFi — але, будь ласка, не користуйтесь ним для того, щоб зробити одну 1,6-трильйонну компанію ще багатшою» або «Книги за рекомендацією справжніх людей, а не стрьомних алгоритмів».

Американські незалежні книготорговці організували «коробковий» протест проти Amazon
Книжковий магазин McNally Jackson у Манхеттені

Окрім обклеєних картоном вітрин, на тротуарі біля магазинів з’явилися купи картонних коробок. Вони не мають логотипу Amazon, але натяк зрозумілий. Саме пакування пописане гідними Твітеру дописами по типу «Купуйте книги в тих, хто любить власну справу, а не прагне заселити місяць» і книжковими алюзіями на кшталт «Маленькі жінки, що є власницями книжкових крамниць і яких витісняють з ринку гігантські роздрібні склади-магазини» і «Вбити місцевий книжковий магазин».

Такі експозиції поруч з магазинами мають на меті дві речі. По-перше, потрапити в новини і, по-друге, справити враження на перехожих.

«Ми взяли цей символ, коробку Amazon, і з його допомогою привертаємо увагу до незалежних книжкових крамниць, — каже Даг Кемерон, директор зі стратегії та креативу DCX. — Ми хочемо, щоб люди замислювалися про свої дії і розуміли, що, коли вони купують у Amazon, це має серйозні наслідки для малого бізнесу».

За словами Кемерона, кампанія замислювалася як інтелектуальний реверанс у бік начитаної публіки. Її тональність, що покликана передати дух незалежного підприємництва і засвідчити повагу книгогризам, почасти перегукується зі славою Продавця коміксів із «Сімпсонів».

Американські незалежні книготорговці організували «коробковий» протест проти Amazon
Книжковий магазин Book Soup у Західному Голівуді
Американські незалежні книготорговці організували «коробковий» протест проти Amazon
Книжковий магазин Cafe con Libros у Брукліні

Агенція дозволила собі творчу сміливість, оскільки клієнт, розуміючи, що ставки для 2,5 тисяч сімейних книжкових магазинів високі, це заохочував. Галузеві дані свідчать про те, що кожна п’ята крамниця на порозі закриття через подвійний удар, завданий Amazon і пандемією.

«Люди можуть і не усвідомити ціну та наслідки зручного шопінгу допоки не буде запізно, — каже Еллісон К. Хілл, генеральна директорка американської Асоціації книготорговців. — Зачинені незалежні книгарні — це втрата робочих місць і податків, втрата центрів суспільного життя, втрата можливостей знаходити книги і спілкуватися з іншими читачами».

Спочатку такий протест проти Amazon планували провести до передноворічних свят, але організатори вирішили прискоритися, щоб збігтися у часі з днем знижок Amazon Prime Day (13—14 жовтня). Галузеві дані також свідчать про те, що з початку пандемії щотижня закривався, мінімум, один незалежний книжковий магазин. Тому Американська асоціація книготорговців не хотіла відкладати.

«Необхідно терміново вживати заходів — каже Даг Кемерон. — Для багатьох книгарень це питання життя і смерті».

amazon-protest-solid-state-2020-1024x576
Книжковий магазин Solid State Books в окрузі Колумбія
amazon-protest-little-women-2020-1024x576
Книжковий магазин Greenlight Bookstore в Брукліні

Від агентської презентації до реалізації проєкту (зусиллями клієнта) знадобилося всього три тижні. На проєкті панувала атмосфера «зроби сам». Навіть керівники вищої ланки складали коробки і наповнювали їх баластом. В агентстві проєкт стали називати «ремісничою рекламою» (artisanal advertising).

«Підрядники просто не встигли б вкластися в наші часові обмеження або вимагали б більше грошей, ніж ми мали, — каже Даг Кемерон. — Тому ми не тільки керували, а ще й руками робили».

Агенція забезпечила декораціями 40 популярних книгарень у найбільших містах США і розіслала плакати в багато інших книжкових крамниць. Для висвітлення проєкту в соцмедіа DCX звернулася за допомогою до відомих письменників і впливових тематичних блогерів.

За словами працівників агенції, цілком природно, що гігантські розміри Amazon роблять компанію об’єктом тролінгу.

У червні 2019 року підкомітет Палати представників США з питань регулювання комерційного та антимонопольного права почав масштабне розслідування щодо Amazon, Apple, Google і Facebook, покликане оцінити відповідність їхніх конкурентних практик антимонопольному законодавству країни.

amazon-protest-boxed-out-2020-1024x576
Книжковий магазин Greenlight Bookstore в Брукліні
amazon-protest-boxes-2020-1024x576
Книжковий магазин Greenlight Bookstore в Брукліні
amazon-protest-sign-2020-1024x576
Книжковий магазин Solid State Books в окрузі Колумбія
amazon-protest-wifi-2020-1024x576
Книжковий магазин McNally Jackson у Манхеттені

Джерело

Переклад: out-of-home.ua


На хвилі книжковоі теми хочемо нагадати вам про дослідження «Книги & Digital», яке ми проводили для того, щоб дізнатись: чи здатна книга вплинути на розвиток креативності, та що і як сьогодні читають представники креативних індустрій України. Дослідження вийшло у двох частинах. Першу частину читайте тут. А другу — тут.

Теги: бізнесзовнішня рекламакнигикниговиданнякреативфлешмоб

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.