• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

23 Серпня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною
Share on FacebookShare on Twitter

133 літри крові задонатили мешканці міст Запоріжжя, Дніпра, Одеси та Львова в межах ініціативи «Ми однієї крові» від банку ПУМБ, що проводиться Adsapience у партнерстві з ДонорUA та «Агенти крові». Потенційно це 885 врятованих життів. Фінально трак зустрічатимуть у Києві, в День Незалежності, на Контрактовій площі.

Тур Україною LifeSavingTruck, присвячений річниці нашої незалежності, привертає увагу до важливості системного донорства крові. У кожному місті трак працює два дні.

«Починаючи з 24 лютого 2022 року нашу країну знекровлюють. Руйнують. Щодня отримують поранення військові та мирні жителі. 70 % випадків смертей на полі бою — через втрату крові. Кровоносна система допомагає тілу людини функціонувати, пов’язує його різні системи та спонукає працювати їх в унісон. Схожий вплив на життєздатність країни має банківська сфера, що пов’язує різні сектори нашої економіки. Ми побачили в цьому певний символізм і місію. Вберегти українську кров. Так, понад два роки тому започатковано соціальний проєкт «Ми однієї крові», який із тактичної ініціативи перетворився на повномасштабну платформу. Його форма — це «не просто речі», які рятують життя. І ми не зупинимось, доки триває війна», — прокоментувала маркетинг-директорка ПУМБ Ксенія Сікорська.

LifeSavingTruck вміщує мобільний центр донації крові та визначення групи крові, а також корнер мерчу «Ми однієї крові», де кожен донор отримує 25 % знижки на одяг. З кожної замовленої одиниці мерчу 50 % коштів спрямовуються громадським організаціям ؙ— ДонорUA, «Агенти крові» та «Госпітальєри». Отже, кожен донор має унікальну можливість допомогти двічі: безпосередньо здати кров, а також стати інвестором її транспортування в гарячі точки і закупівлі такмеду.

«Повномасштабна війна загострила потреби в донорській крові приблизно на 60 %. Це неймовірно багато, особливо зважаючи на те, що й до 2022 року ⅔ пацієнтів не отримували кров завчасно. Дехто з них можуть чекати, якщо це планове переливання чи операція. Та поранені військові на полі бою або постраждалі цивільні у прифронтових регіонах не мають такої змоги. Тому кров для їхнього порятунку транспортується практично з усієї України. Із понад 100 поїздок, які ми організували, 80 профінансовано саме завдяки співпраці з ПУМБ», — зазначає Ірина Славінська, CEO та співзасновниця ДонорUA.

«Можна безкінечно довго розповідати, що донорів не вистачає, а можна вигадувати найсміливіші ідеї та залучати донорську кров через креативні кампанії. Тур Україною LifeSavingTruck вкотре довів, що нестандартні підходи завжди ефективніше заохочують нових донорів. Люди приходили на акцію, бо їм насамперед було цікаво, як влаштована донація у траку, тож формат виявився win-win: вам емоції – центру кров.У кожному місті лікарі змогли на певний час закрити потребу у донорській крові і це головне, бо донорство є надважливою справою сьогодні», – коментує співзасновниця «Агентів крові» Іванка Коваль.

Проєкт «Ми однієї крові» був ініційований більше двох років тому банком ПУМБ для системної допомоги в забезпеченні потреб у донорській крові, у доставках компонентів крові до гарячих точок, закупівлі засобів тактичної медицини для українських захисників, обладнанні для парамедиків та адаптивного одягу для поранених. За понад два роки існування проєкту було перераховано 8 604 984 грн на рахунки громадських організацій, закуплено 6312 одиниць такмеду, зроблено 80 доставок крові, 912 одиниць гідного адаптивного одягу передано для поранених, і головне — врятовано 126 587 життів.

Запрошуємо рятувати життя в Києві на Контрактовій площі. Зареєструватися на донацію можна 23 серпня  тут або 24 серпня ось тут. І пам’ятайте, що одна донація крові — це 3 врятованих життя.

Теги: здоров'якреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.