У Дніпрі відбудеться фестиваль креативних індустрій House of Europe Festival

15-16 травня в Центрі сучасної культури у Дніпрі проходитиме фестиваль креативності та підприємництва House of Europe Festival. Лекції й консультації від експертів із ЄС та України, воркшопи, знайомства зі стартапами, кінопокази та концерти просто неба — до цих та інших подій зможуть долучитися мешканці регіону. 

На два дні Дніпро стане епіцентром креативності, підприємництва та інновацій. Тут усі причетні до творчих проєктів зможуть надихнутися історіями успішних бізнесів і зібрати необхідні для досягнення своїх цілей знання, знайомства й персональні поради експертів. House of Europe Festival — кульмінація тимчасового хабу Дому Європи, який працював у Центрі сучасної культури у Дніпрі протягом березня та квітня.

Тема цьогорічного фестивалю: «Як креативні індустрії змінюють постіндустріальні міста».

House of Europe Festival познайомить дніпрян із тими, хто вже сьогодні створює майбутнє: від провідних експертів-практиків можна буде дізнатись, як використовувати потенціал креативних індустрій у постіндустріальних умовах. Фестиваль стане дводенною платформою для нетворкінгу та співпраці між представниками креативних спільнот із Дніпра, України та Європи й тими, хто прагне до них долучитись.

Власним досвідом ділитимуться експерти з України та ЄС, зокрема: 

  • Осаму Окамура (Чехія) — архітектор, директор міжнародного фестивалю та конференції reSITE, викладач в ARCHIP / Архітектурному інституті в Празі;
  • Даан Розегаарде (Нідерланди) — митець, засновник лабораторії соціального дизайну Studio Roosegaarde;
  • Куба Снопек (Польща) — урбаніст, викладач архітектури, архітектор публічного простору «Сцена» у Дніпрі;
  • Надія Парфан (Україна) — режисерка, кураторка, засновниця онлайн-платформи Takflix;
  • Ірена Болюнчич Грачін (Хорватія)— президентка мережі європейських незалежних культурних центрів Trans Europe Halles (TEH); 
  • Володимир Воробей (Україна) — виконавчий директор PPV Knowledge Networks, фасилітатор Creative Enterprise Programme. Співзасновник lislis toys, Business Hub та YoK;
  • Гвідо Мебіус (Німеччина) — музикант, музичний видавець та піарник;
  • Кеті Бойд (Велика Британія) — засновниця та артдиректорка міжнародної мистецької платформи Cryptic.

Щоб кожен знайшов цікаву для себе подію, фестиваль поєднає декілька форматів:

  • на головній сцені можна буде послухати лекції про архітектуру, урбаністику, кіно, рекламу й культурні ініціативи;
  • у зоні воркшопів — зануритись у світ біохакінгу, власноруч створити синтезатор, вивчити ази програмування та попрацювати над анімацією;
  • інформаційні стенди познайомлять гостей House of Europe Festival з успішними стартапами та їхніми засновниками;
  • для підприємців та тих, хто хоче реалізувати новий проєкт, будуть доступні короткі консультації від власників креативних бізнесів.

Другий день фестивалю

Під час другого дня представники креативних стартапів та бізнесів зможуть взяти участь у змаганнях Creative Business Cup Ukraine 2021 та запітчити власні проєкти. Головний приз — 1000 євро, можливість представити Україну на міжнародному змаганні Creative Business Cup BRIGHT. А ще — лонгслів із лімітованої апсайклінг серії, яку українська дизайнерка Яся Хоменко створила спеціально до фестивалю. Для участі потрібно зареєструватися до 9 травня.

Завершуватимуть програму House of Europe Festival покази сучасного українського кіно, виступ гурту «Вагоновожатые» та діджей-сети від локальних музикантів. 

«Міста, які колись були промисловими центрами, зараз змінюють свої функції завдяки, зокрема, креативним індустріям. Під час House of Europe Festival зможемо дослідити потенціал Дніпра як одного з найбільших українських постіндустріальних міст. Ми побачимо, як культурні інституції та фестивалі працюють із індустріальним контекстом в Європі та інших містах України, вдихають життя в занедбанні будинки, будують нову реальність. Урбаністи та архітектори створюють зручні та комфортні простори для життя та відпочинку на місцях колишніх заводів, а нішеві книжкові видавці та кінопродакшни формують нові сенси та образи. Усі ці приклади, консультації, історії вже відомих брендів та стартапів надихнуть молодь втілювати свої проєкти саме тут і зараз», — розповідає директор Центру сучасної культури у Дніпрі Андрій Палаш.

Директор Центру сучасної культури у Дніпрі Андрій Палаш

«Регіони та суспільства в ЄС та Україні з космічною швидкістю рухаються до постіндустріальної епохи й Дніпро — один із найбільш вражаючих прикладів такої трансформації. Свіжі ідеї перетворюються на ключовий ресурс, економіка змінюється — й у центрі цього процесу креативні індустрії. Другий в історії нашої програми House of Europe Festival допоможе динамічній спільноті українських креативних підприємців встановити міжнародні зв’язки й досягти успіху. Завдяки йому Україна й, зокрема, Дніпро займуть місце на креативній сцені Європи. Буде багато корисної інформації та натхнення — те, що треба!», — говорить керівник програми House of Europe Крістіан Дімер.

Керівник програми House of Europe Крістіан Дімер

Фестиваль House of Europe Festival пройде офлайн. Якщо ж Дніпро потрапить до червоної карантинної зони, організатори перенесуть події в онлайн.

Вхід на заходи — вільний за реєстрацією.

Через карантин кількість місць обмежена. Події відбуватимуться з урахуванням усіх протиепідемічних вимог заради протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. Усі відвідувачі проходитимуть експрес-тестування на коронавірус. Більшість подій фестивалю транслюватимуться онлайн на Facebook Центру сучасної культури у Дніпрі.

Минулого року ми провели і опублікували інтерв’ю з організаторками House of Europe Festival.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Фестиваль американського кіно «Незалежність» відбудеться 13-19 травня

13 травня Фестиваль американського кіно «Незалежність» відкриється у кінотеатрі «Жовтень» і запрошує глядачів на великому екрані подивитись ретельно відібрану добірку американських художніх та документальних фільмів, ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

House of Europe запрошує креативні стартапи взяти участь в онлайн-змаганні Creative Business Cup Ukraine 2021

Creative Business Cup Ukraine — це конкурс на участь в онлайн-змаганні креативних стартапів, де головний приз — це 1000 євро ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...