Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out Of Home Київського міжнародного фестивалю реклами 2021.
Премія заснована PRIME Group у 2017 році. Її завдання — заохочувати рекламну спільноту частіше заглядати по той бік усталених «жанрових» умовностей і не боятися звертати увагу на бренд сміливим креативом.
Катерина Храмова, керівна партнерка PRIME Group: «Ефективна OOH-кампанія — це завжди про креатив тією ж мірою, що й про медіаметричні показники. Найточніший таргетинг й ефективна медіакупівля не компенсують вади посереднього креативу. Не втомимося повторювати: насмілюйтесь, адже нудьга в зовнішній рекламі як не працювала, так і не працюватиме».
У минулі роки нагородою «За сміливість» відзначено:
- BBDO Ukraine за кампанію Lexus «Зізнайся, ти хочеш Lexus» (2017)
- LOGA BIGA за кампанію ЖК «Нова Борова» «Живіть за межами буденщини» (2018)
- Kinograf за кампанію пабу Beer Point «Кожен келих наливаємо по-бельгійськи» (2019)
- Postmen за кампанію проєкту «Мистецтво хоче знайомитись» (2020)
Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн.