Креативність завжди пропонувала неймовірні рішення для найнагальніших проблем світу. І, як демонструють Гран-прі, оголошені четвертого дня Cannes Lions Live 2021, вміння креативних індустрій вирішувати проблеми є зараз як ніколи на висоті.
Двома Гран-прі, присудженими в категорії Creative eCommerce, були нагороджені інновації, які допомогли людям втриматися на плаву у фінансово скрутні часи пандемії. Кампанія Raising Profiles, спільний проєкт соціальної організації The Big Issue та платформи LinkedIn, допомогла продавцям журналу The Big Issue (якими є бездомні) розширити свою клієнтську базу. А в Колумбії ініціатива Tienda Cerca велетенської пивоварної компанії AB InBev допомогла маленьким магазинам продовжувати свою комерційну діяльність навіть під час локдауну.
Кампанія Act For Food мережі супермаркетів Carrefour здобула Гран-прі в цьогорічній дебютній категорії Creative Business Transformation. Вона кинула виклик проблемі ожиріння і водночас запропонувала підтримку екофермерству. Варто згадати, що цей французький ритейлер і в 2019 році також здобув Гран-прі за Creative Effectiveness завдяки своїй кампанії Black Supermarket. Втім, цьогорічна перемога в категорії Creative Effectiveness дісталася кампанії Nike Crazy Dreams від Wieden+Kennedy Portland.
Кампанія Sick Beats від Woojer і Area 23 перетворила неприємні процедури, які щоденно мусять проходити ті, хто хворіють на муковісцидоз, на приємне прослуховування музики з потрібною частотою звуку. У четвертий день Cannes Lions Live 2021 ця кампанія здобула другий свій Гран-прі, цього разу в категорії Radio & Audio.
Продумана взаємодія з брендом
Гран-прі в категорії Innovation був присуджений Unilever і Wunderman Thompson Buenos Aires за кампанію Degree Inclusive, яка створила інклюзивний дизайн для дезодоранту.
Перший Гран-прі категорії Brand Experience & Activation здобула кампанія True Name від Mastercard і McCann New York, яка дозволила людям-трансгендерам реєструвати свою кредитну картку на те ім’я, якому вони самі надають перевагу – рішення, яке варто було б запозичити й іншим фінансовим брендам. А кампанія Stevenage Challenge від Burger King і David Madrid цього дня здобула вже свій третій Гран-прі.
Загалом у четвертий день Cannes Lions Live 2021 Гран-прі були присуджені таким кампаніям:
Гран-прі Mobile Lions
- Naming the Invisible By Digital Birth Registration (Telenor, Telenor Pakistan Islamabad, 2020)
Гран-прі Radio & Audio Lions
- Sick Beats (Woojer, Area 23, FCB Health Network Company New York, 2021)
Гран-прі Brand Experience & Activation Lions
- Stevenage Challenge (Burger King, David Madrid, 2020)
- True Name (Mastercard, McСann New York, 2021)
Гран-прі Creative Business Transformation Lions
- Act For Food (Carrefour, Marcel Paris, 2020)
Гран-прі Creative eCommerce Lions
- Tienda Cerca (AB InBev, Draftline Bogota, 2020)
- Raising Profiles (The Big Issue & Linkedin, FCB Inferno London, 2021)
Гран-прі Creative Effectiveness Lions
- Nike Crazy Dreams (Nike, Wieden+Kennedy Portland, 2021)
Гран-прі Innovation Lions
- Degree Inclusive (Unilever, Wunderman Thompson Buenos Aires, 2021)
Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.
Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.
А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.