• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Опубліковано тезиси ще до двох тем Cannes Lions

28 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цього разу ми докладніше розглянемо ще дві теми, які є ключовими для фестивальної програми Cannes Lions у 2020 році: «Погляд у 2030 рік: Як убезпечити бізнес від застаріння» (Looking to 2030: Making your Business Future-fit) та «Прикладна креативність: на перехресті даних, технологій та ідей» (Applied Creativity: When Data, Tech & Ideas Collide). Вони присвячені пошукам відповідей на такі питання:

  • «Що треба змінити брендам та агенціям, щоб креативний бізнес не втратив своєї актуальності протягом наступних десяти років?»
  • «Як можна скористатися даними та технологіями, щоб підсилити креативну ідею?»

Обидва збірники тезисів містять у собі дослідження й актуальні дані, а також коментарі експертів щодо робіт-переможців Фестивалю. Таким чином з темами можна ознайомитися заздалегідь, до того, як ви матимете нагоду почути дискусії, що у червні точитимуться на сцені фестивалю Cannes Lions.

«Погляд у 2030 рік: Як убезпечити бізнес від застаріння» (Looking to 2030: Making your Business Future-fit)

Ці тезиси висвітлюють той факт, що креативний бізнес повинен еволюціонувати. В процесі свого розвитку він має зосередитися на людях, сприяти партнерству між брендами та агенціями і шукати шляхів для розширення своїх можливостей. Поради від директорів з маркетингу LEGO, Verizon та Diageo, а також від керівників агенцій VMLY&R, FCB та TBWA \ Worldwide, допоможуть вам з’ясувати, як саме агенції можуть примножити цінність бренда. А експерт компанії WGSN, що спеціалізується на прогнозуванні глобальних трендів, розповість про культурні зміни, які вплинуть на споживачів у майбутньому.

Ознайомитися зі збірником тезисів

«Прикладна креативність: на перехресті даних, технологій та ідей» (Applied Creativity: When Data, Tech & Ideas Collide)

Збірник тезисів не лише задає тему для дискусії, але також окреслює найкращі рекламні роботи, які перебувають на перехресті даних, технологій та ідей. Зокрема, це кампанії «The E.V.A. Initiative» від Volvo та «Burn That Ad» від Burger King. Голова стратегічного планування компанії Adobe розповідає про те, як креативні індустрії поступово відкривають для себе творчі можливості штучного інтелекту, а дослідники з аналітичної компанії Forrester пояснюють потенціал креативних команд типу «людина + машина». Компанія WGSN, в свою чергу, пропонує вашій увазі експертну думку щодо автоматизації у епоху «перенасичення інформацією».

Ознайомитися зі збірником тезисів

З першими двома темами цьогорічного фестивалю Cannes Lions – «Креативність як рушій розвитку бізнесу» та «Повернімося до бренду» – можна ознайомитися тут.

Теги: cannes lionsподіїфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.