Цього разу ми докладніше розглянемо ще дві теми, які є ключовими для фестивальної програми Cannes Lions у 2020 році: «Погляд у 2030 рік: Як убезпечити бізнес від застаріння» (Looking to 2030: Making your Business Future-fit) та «Прикладна креативність: на перехресті даних, технологій та ідей» (Applied Creativity: When Data, Tech & Ideas Collide). Вони присвячені пошукам відповідей на такі питання:
- «Що треба змінити брендам та агенціям, щоб креативний бізнес не втратив своєї актуальності протягом наступних десяти років?»
- «Як можна скористатися даними та технологіями, щоб підсилити креативну ідею?»
Обидва збірники тезисів містять у собі дослідження й актуальні дані, а також коментарі експертів щодо робіт-переможців Фестивалю. Таким чином з темами можна ознайомитися заздалегідь, до того, як ви матимете нагоду почути дискусії, що у червні точитимуться на сцені фестивалю Cannes Lions.
«Погляд у 2030 рік: Як убезпечити бізнес від застаріння» (Looking to 2030: Making your Business Future-fit)
Ці тезиси висвітлюють той факт, що креативний бізнес повинен еволюціонувати. В процесі свого розвитку він має зосередитися на людях, сприяти партнерству між брендами та агенціями і шукати шляхів для розширення своїх можливостей. Поради від директорів з маркетингу LEGO, Verizon та Diageo, а також від керівників агенцій VMLY&R, FCB та TBWA \ Worldwide, допоможуть вам з’ясувати, як саме агенції можуть примножити цінність бренда. А експерт компанії WGSN, що спеціалізується на прогнозуванні глобальних трендів, розповість про культурні зміни, які вплинуть на споживачів у майбутньому.
Ознайомитися зі збірником тезисів
«Прикладна креативність: на перехресті даних, технологій та ідей» (Applied Creativity: When Data, Tech & Ideas Collide)
Збірник тезисів не лише задає тему для дискусії, але також окреслює найкращі рекламні роботи, які перебувають на перехресті даних, технологій та ідей. Зокрема, це кампанії «The E.V.A. Initiative» від Volvo та «Burn That Ad» від Burger King. Голова стратегічного планування компанії Adobe розповідає про те, як креативні індустрії поступово відкривають для себе творчі можливості штучного інтелекту, а дослідники з аналітичної компанії Forrester пояснюють потенціал креативних команд типу «людина + машина». Компанія WGSN, в свою чергу, пропонує вашій увазі експертну думку щодо автоматизації у епоху «перенасичення інформацією».
Ознайомитися зі збірником тезисів
З першими двома темами цьогорічного фестивалю Cannes Lions – «Креативність як рушій розвитку бізнесу» та «Повернімося до бренду» – можна ознайомитися тут.