• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

LIONS Live: що вважає за головне в креативних роботах голова журі категорії Titanium

24 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
LIONS Live: що вважає за головне в креативних роботах голова журі Titanium Lions
Share on FacebookShare on Twitter

Категорія Titanium Lions була створена у 2003 році у відповідь на необхідність дати належне визнання тим креативним реформаторським роботам, які торували шлях у майбутнє для всієї індустрії.

В ході інтерв’ю, яке відбулося в рамках LIONS Live, Сьюзен Кредл (Susan Credle), креативна директорка агенції FCB, яка наступного року очолюватиме журі Titanium Lions, зізналася: до того, як їй вперше (ще кілька років тому) випала можливість увійти до складу суддівської комісії, вона вважала, що номінація Titanium стосується насамперед технологічних інновацій. Але, як вона усвідомлює зараз, головне тут не технології. Головне — це побачити той шлях, який необхідно обрати всій індустрії.

Поштовхом для створення категорії Titanium Lions стала серія відео BMW Films, які на той час складно було зарахувати до якоїсь конкретної категорії. І саме тоді була висловлена думка, що індустрія безперервно еволюціонує, а отже для неї завжди існує необхідність шукати шлях вперед. У ситуації з BMW Films це була ідея відмови від телебачення як основного медіаканалу і опанування натомість інтернету.

Ось той контент, що свого часу спонукав до створення нової категорії Cannes Lions:

Комерційний успіх

За словами Сьюзен Кредл, якщо поглянути загалом на кампанії, які перемагали на Фестивалі, можна помітити сумну тенденцію до так званої «високої моди». Тобто робіт, які попри всю свою майстерність не досягають широкої аудиторії.

Ця проблема підводить нас до другого пріоритету, який визначила для Titanium Lions очільниця нинішнього складу журі.

Чи допомогла ця креативна робота розвитку бізнесу? І чи помітила індустрія в цілому, як сильно вона завдячує креативності своїми успіхами?

Кредл вважає вкрай необхідним, щоб лауреатами Titanium Lions стали креативні роботи, які принесли реальний комерційний успіх. Роботи, які доводять, що креативність прямо впливає на прибутки компанії.

Без цього креатори втратять інвестиції, без інвестицій до агенцій не прийдуть нові креатори, а без молодих креативних умів уся індустрія опиниться на дуже непевному шляху.

«Whopper Detour»

Прикладом кампанії, що відповідає як критерію реформаторства, так і критерію успішності, є минулорічний переможець категорії Titanium Lions «Whopper Detour».

Ця провокаційна ідея містила в собі ігровий елемент та залучила чималу аудиторію. Але що стало дійсно вирішальним фактором для журі Titanium Lions, то це її комерційний успіх.

На момент запуску кампанії мобільний додаток Burger King був не надто популярним, хоча зараз такі додатки для мереж фастфуду — це те саме, що «МакДрайв» у 1970-ті роки. Компанії, в яких цього немає, безнадійно відстають від конкурентів. І коли замість стояння в чергах споживачі почали робити замовлення онлайн, мережа Burger King усвідомила, що свій мобільний додаток треба негайно просувати, для чого знадобився креативний підхід.

Постпандемічна креативність

За цей час Сьюзен Кредл доводилося чути питання типу: чи буде в нас окрема категорія для пандемії? І чи можна взагалі подавати на конкурс роботи, пов’язані з COVID-19?

На думку очільниці журі Titanium Lions, наступного року особливо цікаво буде побачити роботи, які дійсно зробили щось корисне, а не загубилися на фоні майже ідентичних порожніх послань.

Кредл схильна вважати, що найавтентичнішими та найорганізованішими в кризові часи виявляться ті бренди, які протягом довгого часу наполегливо працювали, заробляючи собі репутацію.

Вона наголошує, що якщо в інші, спокійніші часи бренди можуть просто продавати всяку всячину, то зараз вони мають можливість спрямувати свій вплив та авторитет на щось корисне. І на відзнаку Фестивалю заслуговують насамперед ті кампанії, які підтримали не лише економіку, а й суспільство загалом.

До того ж багато брендів зараз задаються питанням, як нам бути в часи нової нормальності. Тож ті креативні роботи, які запропонують свою відповідь, мають непогані шанси здобути «титанового Лева».

Джерело

Теги: cannes lionsLions Liveкреативністьфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.