Моделі теплових станцій, портативні геліоустановки, обігрів приміщень за допомогою термотрубки та багато іншого — усе це не розробки світових науковців, а пропозиції українських школярів з енергоощадження та збереження довкілля. З власним баченням розв’язання подолання екологічних викликів діти та підлітки з усієї України взяли участь у проєкті “Енергоефективність та екологія для школярів”.
Проєкт запустили Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді спільно з Міністерством освіти та науки України та ТОВ «Арістон Україна». Технічним партнером ініціативи стала агенція мобільного маркетингу LEAD9.
Що за проєкт?
Турботу про довкілля важливо прищеплювати з наймолодшого віку, адже майбутнє планети залежить від кожного з нас. Енергоефективність є невіддільною складовою піклування про навколишнє середовище, а для України, за умов постійних атак на енергетичну інфраструктуру — ще й питанням виживання.
Саме тому виник проєкт “Енергоефективність та екологія для школярів”, спрямований заохотити молодь стати агентами змін та пропонувати власні екологічні рішення.
Як проходив конкурс?
“Взяти участь у проєкті могли учні 6-11 класів як індивідуально, так і командою”, – відмічають в LEAD9. “Для цього потрібно було:
- Записати відео на тему енергоефективності тривалістю до 4 хвилин.
- За допомогою вчителя або директора відправити готове відео до свого департаменту освіти обласної держадміністрації.
Після цього кожна область відібрала 6 найкращих відео, які взяли участь у всеукраїнському етапі конкурсу. З усіх відео журі обрали найкращі та визначили переможців”, – фіналізує технічний партнер.
І про результати
Загалом до всеукраїнського етапу проєкту відібрали 38 відео. Всі вони доступні до перегляду на сайті ініціативи.
“Важливо було налаштувати все таким чином, щоб сайт та мережа проєкту впорались з великим обсягом трафіку під час завантаження відео. У результаті ми отримали майже 40 дуже різних, але однаково чудових, натхненних відео від українських школярів. Їхні креативні ідеї, екосвідомість та готовність сприяти змінам на краще вселяють надію у краще майбутнє для нашої країни”, — коментують в агенції діджітал-маркетингу LEAD9.
Переможці отримали не тільки змогу поділитись своїми ідеями та напрацюваннями у напрямку збереження довкілля, а ще й призи від організаторів — енергоефективні водонагрівачі Ariston для своїх навчальних закладів та мерч.