• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Творча провокація в графічному дизайні. Розкриття, заохочення, підтримка

20 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Творча провокація в графічному дизайні. Розкриття, заохочення, підтримка
Share on FacebookShare on Twitter

Сміливі та нестандартні рішення — це те, що привертає увагу людей в стрічках новин на екрані смартфона, змушує їх на деякий час припинити скроллінг та спонукає роздивитися та замислитись. Творча провокація — це свого роду різновид турботи, оскільки вона здебільшого спрямована на підтримку незахищених, сигналізує владі про наявні проблеми та заохочує всіх до спільного створення кращого майбутнього незалежно від умов. Дана Качан, спеціаліст зі стратегії маркетмингу та дизайну, журналіст-оглядач, пропонує поговорити про дизайн, який нагадує людям про їх призначення, зриває завісу з очей і проривається через межі їх зони комфорту.

Творча провокація — це дизайнерське рішення на шляху розкриття правди та підвищення обізнаності про ту чи іншу проблему. Адже поінформованість — це перший крок до зміни.

Творчість дозволяє знайти кращі рішення в житті та роботі. Вона допомагає нам побачити ключі до наших проблем. А для тих, хто зрозуміє сутність проблеми, рішення існує завжди.

Нова хвиля екологічної свідомості

Софія Томаш. Постери проти забруднення води паливно-мастильними матеріалами

Художники, маркетологи та бренди сьогодні об’єднуються, щоб створити позитивні зміни. Нині ми можемо бачити все більше візуального контенту та реклами, які висвітлюють принципово важливу для кожного тему — стан нашого оточення. Ці візуальні зображення показують те, що відбувається в різних куточках світу. Вони стосуються зміни клімату, забруднення відходами та інших екологічних проблем. Вони точно зображують проблеми та заохочують споживачів, членів громад та компаній переглянути свій щоденний побут та стиль життя з екологічної точки зору.

Беручи до уваги величезну спеку, загрози цунамі, потужні шторми та нетипові прогнози погоди у всьому світі, ми починаємо ще більше усвідомлювати, що катастрофічні зміни клімату відбуваються тут і сьогодні, і діяти треба негайно. Спільнота дизайнерів може зробити свій внесок у цей процес, створивши візуальний контент, який підвищує обізнаність про нього.

Студія tubik (Україна). Дизайн сайту Stop Plastic!

«Перевага розширення знань про соціальну справедливість за допомогою дизайну полягає в тому, що повідомлення, що передаються, стають більш інклюзивними. Коли мислення є інклюзивним, воно підвищує творчі здібності та здатність генерувати більше ідей та кращих рішень — що, у свою чергу, активізує здатність бути інноваційним». — AIGA: Різноманітність та інклюзія: Основи навчання

Гретхен Неш. Серія плакатів для Amazon Design про підвищення обізнаності про рівні доступності

Інклюзивне мислення та захист соціального різноманіття стали основними тенденціями графічного дизайну в 2021 році. Так, соціальна інклюзія перетворилася на дизайнерську та маркетингову ТЕНДЕНЦІЮ, але насправді це не так вже й багато. Це стосується не тільки індустрії дизайну. Ця стаття — це лише нагода висловитися… Під час своєї маркетингової практики я бачила так багато брендів та стартапів, які пропагували концепції різноманітності, рівності та соціальної інклюзії. І я була дуже розчарована, побачивши, що лише кілька брендів реалізують ці принципи в реальному житті — як в удосконаленні своєї продукції та і на робочому місці. У своїй маркетинговій комунікації багато навіть дуже авторитетних компаній стверджують, що вони сприяють соціальній інклюзії. Але настав час перетворити декларації на реальне прийняття рішень в бізнесі та у повсякденному житті.

Виживання в COVID-ному світі

Ми не знаємо, чи є корона біологічною зброєю, яка вразила людство під час тихої Третьої світової війни, чи вона — просто випадковий збіг, який породив ще один вірус. Так чи інакше СOVID став частиною нашої реальності, і нам потрібно навчитися з цим боротися. Я маю на увазі не лише сам вірус, але й вимушену самотність, з якою зіткнулися мільйони людей у всьому світі. Сучасний графічний дизайн відображає це по-різному-від творчого зображення цієї реальності як факту до веселих композицій з життєствердною, сміливою кольоровою палітрою.

П’єр Клейнхауз, «Локдаун»
Хлоя Уайт, «Карантин», реклама санітайзера Chill

Метафори та парадокси, що провокують на роздуми

Сила завжди була в руках тих, хто приймає сувору правду і вживає заходів відповідно до своїх цінностей. Кожен може отримати цю перевагу, припинирвши заплющувати очі щоразу, як побачить проблему. Настав час вирішувати наші проблеми і робити це з іншим мисленням, ніж було у нас, коли ми їх створювали. Позитивні зміни у світі починаються з розширення прав і можливостей особистості. А розширкення прав починається, коли людина вирішує взяти на себе повну відповідальність за своє життя.

Мобілізуйте свою креативність, щоб створити мистецтво, яке провокує думки. Сьогодні багато цифрових художників використовують гру парадоксів, вражаючі візуальні метафори, цифрові медіа та текстури об’єктів реального життя, щоб створювати конструкції, які спонукають людей переосмислити свої рішення для власного блага та кращого майбутнього планети.

Живко Терзііванов, «Вічне обертання»
Живко Терзііванов, «Диспенсер нашого майбутнього»
Давід Бонацці, «Memento mori»
Давід Бонацці, «Моя часточка»

Порушення правил і респект сміливим

Бруталізм все ще посідає місце серед тенденцій графічного дизайну 2021 року. Цей стиль намагається виглядати безладно, без прикрас та необроблено. Це ще один прояв творчої провокації та реакції проти штучності, несправжності. У цьому стилі насправді багато краси, ритму та порядку. Іноді те, що іншим здається візуальним бруталізмом, є найбільш реалістичною картиною того, що відбувається у нашому житті та нашому світі. Прихильники цифрового бруталізму хвалять його за чесність і сміливість.

Хвойє Грубішич, «Гімн бруталізму»
Студія younique (Литва). Афіша Open House Vilnius

Я не хочу завершувати цю статтю лозунгом або закликом до Вас продовжити цей список творчих провокаційних тенденцій своїми інноваційними ідеями. Якщо класик правий, і світ — дійсно театр, краще будти дійовою особою, а не глядачем.

Джерело


Читайте також:

The Photographer’s Way: креативний проєкт про фотографів з усього світу

Теги: діджиталінтернеткреативкреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.