Синій логотип виглядає так само повсюдно, як блакитне небо, і не дарма: дослідження показують, що синій символізує надійність і зрілість. Від зрілих компаній до стартапів використовують синій як основний колір свого логотипу, щоб показати потенційним і наявним клієнтам їх рівень конкуренції.
Звичайно, кожен, хто чітко каже, що синій — це надійний, а жовтий — веселий, має досить просте розуміння кольору. Синій логотип може впливати різними способами.
Що означає синій логотип
Як спокійне море, синій вселяє відчуття спокою, духовної свідомості та впевненості. Синій — хороший вибір для медичних брендів, які намагаються викликати відчуття спокою та зцілення. З іншого боку, глибший блюз створює відчуття впевненості та професіоналізму для корпоративного бренду. Однак надмірне використання синього може зробити бренд байдужим і відчуженим.
Надійний
Автомобілі, електроприлади, літаки та комп’ютери — це ті машини, на які ми покладаємося щодня. Важливою характеристикою споживачів цієї продукції є надійність. General Motors, General Electric, Ford і Boeing, компанії, які існують понад 100 років, використовують свої логотипи, щоб передати надійність своєї продукції. У порівнянні з цими чотирма, Dell і Intel ще дуже молоді, але вони досить старі з точки зору технологій. Обидва гарантують, що вони асоціюються з надійністю синього логотипа.
Професійний
Ключовою характеристикою багатьох брендів (великих і малих) є професіоналізм. Здатність вашої компанії допомагати клієнтам є цінними характеристиками бренду, якими ви повинні володіти.
Надаючи консультації з ІТ, юридичних або фінансових питань, важливо зберігати професіоналізм. Goldman Sachs працює 147 років. Якщо ваше довголіття не допомагає запевнити інвесторів у вашому професіоналізмі, то синій колір може. Wu Legal і Gorilla Technologies набагато молодші компанії, і вони використовують синій.
Заслуговує на довіру
Ваш банк може бути надійним, коли справа доходить до переказів, але чи вважаєте ви, що він піклується про ваші інтереси? Надавати дані банкам, кредитним карткам і медичним працівникам. У цих галузях надійність важлива. Синій логотип, який використовується багатьма компаніями, які надають ці послуги, та багатьма іншими компаніями передає відчуття довіри. Bank of America також використовує червоний колір у своєму логотипі. Додавання другого кольору додає відчуття сучасності та допомагає асоціювати логотип з американським прапором.
Причини використання синього кольору на логотипах
Сині логотипи заспокоюють
Що в цьому світі блакитне? Сонячний рай. Океан м’яко котиться. Чорниця. Ви відчуваєте себе розслабленим? Синій може заспокоїти аудиторію. Тепер подумайте про догляд за зубами. Ви не дуже розслаблені, чи не так? Звернення до стоматолога — це те, що повинен зробити кожен з нас, але часто це дуже напружує. Якщо ви працюєте в компанії з поганою репутацією, використовуйте заспокійливий підсвідомий ефект синього логотипа, щоб полегшити страхи клієнтів.
Популярні сині логотипи
Синій є дуже популярним кольором логотипу. Сині знаки включають: American Express, Dell, Facebook, Ford, Hewlett-Packard, IBM, Lowe’s, Oral-B, Oreo, PayPal, Skype і Walmart. Компанії з блакитними знаками зазвичай намагаються передати, що вони мають характеристики, які відповідають сприйняттю синього кольору людьми, включаючи довіру.
Сині логотипи молоді
Те, що компанія хоче передати серйозність і надійність синім кольором, не означає, що її логотип повинен виглядати дуже серйозно і доросло. Завдяки використанню малих літер, м’якших, кругліших шрифтів і милих домашніх тварин ці три сині логотипи втілюють дух молодості. Усі три компанії серйозно ставляться до своєї діяльності, але також хочуть розваг.
Сині логотипи використовуються дуже довго, але зараз популярніші, ніж будь-коли. Це з кількох причин, по-перше, синій колір асоціюється зі спокоєм і безтурботністю, чого більшість компаній намагаються досягти в сучасній економіці. Інша причина полягає в тому, що синій колір — це колір, який символізує довіру, надійність та відповідальність, а також риси, яких компанії намагаються досягти в очах своїх клієнтів.
Синій колір використовується в різних галузях, від фінансових послуг до телекомунікацій. Це також колір, який можна використовувати в будь-якій галузі, і це ще одна причина, чому він настільки популярний у сучасній економіці.
Читайте також:
Чорні логотипи брендів: значення та приклади
Логотип IKEA: коротка історія та значення