• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Сім креативних вправ для віддаленої роботи

9 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Денні Блустоун (Danny Bluestone), співзасновник агенції Cyber-Duck, яка спеціалізується на сервіс-дизайні та розробці веб-додатків і працює виключно в режимі віддаленої роботи, знає з власного досвіду, що креативність та творча колаборація аж ніяк не обмежуються спілкуванням обличчям до обличчя. Але оскільки всім час від часу необхідний елемент гри, щоб віднайти у собі креативну іскру, він вирішив поділитися з колегами тими вправами, які його агенція використовує для пошуку натхнення в ході своєї дизайнерської роботи. Ось ті сім креативних вправ для віддаленої роботи, які ця агенція успішно застосовувала ще задовго до пандемії.

Візуалізація цілей

Хороший спосіб розпочати роботу над проєктом – візуалізація цілей. Це дозволяє кожному учаснику поміркувати над тим, чого саме має досягти той чи інший проєкт. Зробити це можна у будь-який спосіб: скетч, ключові слова, списки, есе. Та навіть імпровізований танець, якщо комусь так зручніше висловитися!

У такий спосіб можна побачити точку зору кожного на мету проєкту і пробудити в команді ентузіазм.

«Смердюча риба»

Чудова креативна вправа з влучною назвою, яка, знов-таки, добре підходить для початку роботи над проєктом. В її ході учасники висловлюють усі можливі ризики проєкту, які вони тільки можуть передбачити. (Ідея полягає в тому, що, якщо цю «рибу» не витягти на світ божий якомога швидше, вона тухнутиме й далі і засмердить вам геть усе!)

«Смердюча риба» – чудовий спосіб з’ясувати усі потенційні проблеми та перепони, пролити на них світло і вирішити, що з ними робити. (І чи взагалі варто за цей проєкт братися.)

«Божевільні вісімки»

«Божевільні вісімки» – цікава і швидка вправа, в ході якої всі учасники мають зробити нариси восьми ідей за вісім хвилин. Все, що потрібно для цієї креативної вправи, це аркуш паперу та ручка (чи товстий фломастер, якщо вам потім цим аркушем ще перед вебкамерою розмахувати). Поділіть аркуш на вісім частин, поставте таймер і вперед!

Завдяки часовому обмеженню «Божевільні вісімки» спонукають людей швидко та без жодних вагань висловлювати свої ідеї. Часу ніяковіти чи щось без кінця редагувати немає, через що кожен стрімголов поринає у творчий процес.

Скетчінг

Багато хто вважає, що він не вміє малювати, і лякається самої думки про необхідність щось наскетчити. Але насправді художніх здібностей на те, щоб проілюструвати свою думку під час обговорення UX дизайну, вистачить кожному. Скетчінг – це цікаво! І обмінявшись своїми нарисами (наприклад, через онлайн-дошку Miro), такі сором’язливі художники зможуть знайти трохи впевненості у собі та надалі сміливіше демонструвати свої ідеї.

Вкидання ідей

Вкидання ідей дозволяє кожному учаснику в ході цієї креативної вправи поділитися з групою своїми концептами та дизайнерськими рішеннями. Після чого можна проголосувати за найкраще рішення чи скомбінувати декілька ідей разом.

Повтор

І нарешті повтор полягає в поверненні до тих цілей, що були озвучені під час першого обговорення проєкту, або в тому, щоб освіжити в пам’яті всі вже розроблені сценарії та персонажів.

Це – швидкий спосіб ввести когось у курс справи чи просто пересвідчитися, що ніхто нічого не пропустив. Команда Cyber-Duck часто розпочинає саме з такої креативної вправи свої воркшопи.

Інструменти для віддаленої роботи

Що стосується інструментів, для ефективної колаборації цілком може вистачити просто ручки та паперу. Але можна скористатися і чимось високотехнологічнішим. Зокрема, команда Cyber-Duck використовує онлайн-дошки на кшталт Miro та Mural, щоб співставляти свої цифрові записки, сортувати картки з ідеями тощо. Такі інструменти як Sketch Cloud та Invision допомагають крок за кроком показати клієнтам прототип дизайну та отримати від них відгук. А, наприклад, Airtable дуже спрощує процес обміну даними, отриманими в ході досліджень. З повним списком улюблених онлайн-інструментів агенції Cyber-Duck можна ознайомитися тут.

Автор статті – Денні Блустоун, співзасновник агенції Cyber–Duck

Джерело

А ось ще декілька порад щодо розвитку креативного мислення.

Теги: віддалена роботакреативністьрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.